انتشار فراخوان کنگره‌ی ملی ادبی مُلک مَلکوت اندیمشک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اندیمشک از انتشار هفتمین فراخوان کنگره‌ی ملی ادبی مُلک مَلکوت در حوزه‌ی شعر و داستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی بازگیر گفت: فراخوان هفتمین کنگره ملی ادبی مُلک مَلکوت، نکوداشت ادبی دوکوهه‌ی اندیمشک در حوزه‌ی شعر و داستان منتشر و این کنگره در ۲ موضوع ادبیات پایداری و ادبیات دفاع مقدس و آزاد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی  اندیمشک می گوید: رویکرد آفرینش ادبیات فاخر، بازشناسی و احیای آموزه‌های دفاع مقدس و ثبت موقعیت‌ها و اماکن دوران دفاع مقدس و نقش آن‌ها در ادبیات پایداری از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

این مقام مسئول گفت: اعتلای ادبیات پایداری و ترویج آن در کالبد هنری هنرمندان جوان، هویت بخشی به شعر و ادبیات پایداری، شهدای مدافع حرم به ویژه ۸ شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک- شهدای امنیت، سلامت و ترور و پاسداشت شهید قاسم سلیمانی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره ملی ادبی است.
 
این کنگره با گستره‌ی سراسری برگزار و آثار در هر دو بخش شعر و داستان (آزاد و ادبیات پایداری) به صورت جداگانه داوری خواهد شد و  در بخش داستان قالب داستان کوتاه بوده و همچنین محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد.

 آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ است و هر شاعر یا نویسنده می‌تواند در هر بخش از موضوع (شعر و داستان) حد اکثر ۳ اثر ارسال نماید.

 علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، اندیمشک زیبا شهر – خیابان شهید دلپذیر - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و برای کسی اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۲۶۵۴۳۰۷-۰۶۱ و ۰۹۳۷۷۴۴۴۱۴۲ تماس حاصل نموده و یا آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی دبیرخانه: molkemalakoot۷@gmail.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.