اجرای طرح بازرسی در واحدهای دریافت کننده محصولات پتروشیمی گلستان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان گلستان از اجرای طرح نظارت و بازرسی از واحد‌های دریافت کننده محصولات پتروشیمی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -علی اصغر اصغری گفت: این طرح از تاریخ ۲ بهمن الی ۲ اسفند امسال به مدت یک ماه در سراسر شهر‌های استان گلستان برگزار می‌شود.

او گفت: اجرای این طرح با هدف حمایت از تولید و تولید کنندگان، بررسی فاکتور‌های خرید و فروش محصولات و مواد اولیه واحد، بررسی اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع انبار‌ها و سامانه جامع تجارت، فرآیند شناسایی انبار‌ها و ثبت اطلاعات ورود و خروج بار از این واحد‌ها و همچنین اطلاع رسانی به واحد‌های مشمول برای اجرای دقیق قوانین و مقررات مصوب اجرا خواهد شد.

اصغری می‌گوید: مصوبه ثبت قیمت تمام شده تولید بر روی محصولات پتروشیمی در روز‌های آتی اجرا می‌شود و تولید کنندگان ملزم به اجرای آن هستند.

این مقام مسئول همچنین با تاًکید بر حساسیت اجرای این طرح و عملکرد این واحد‌ها در استفاده از مواد اولیه یارانه‌ای گفت: متصدیان موظف به همکاری و ارائه اطلاعات صحیح به بازرسان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.