زنگ انقلاب در مدارس شهرستان‌های خراسان رضوی

در آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان‌های خراسان رضوی نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حسین سنجرانی فرماندار خواف با اشاره به نقش داهیانه حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های جمهوری اسلامی گفت: وحدت و همدلی مردم ایران باعث کسب پیروزی‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده است.

وی صبر و مقاومت مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی را ستود و گفت: مردمی بودن مسئولان نظام رمز و راز این پیروزی‌ها در مقابله با دشمنان بوده است.

فرماندار خواف از به بهره برداری رسیدن ۷۸ طرح در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیربنایی، آبرسانی، برق و گازرسانی و کشاورزی با صرف اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسند.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان، مخترعین، دانشمندان، مدیران و مسئولان فردای این سرزمین هستید و آینده کشوربه دست توانمند شماست از این امانت خوب صیانت کنید.


بیشتر بخوانید


سنجرانی در خاتمه گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب و حقایق نهضت حضرت امام است، با مطالعه تاریخ انقلاب خواهیم فهمید که انقلاب اسلامی نجات بخش بسیاری از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه بوده است؛ به‌طوری که در دوران طاغوت درصد کمی از مردم ایران از خدمات گوناگون برخوردار بودند و بخش اعظم جامعه در شهر‌ها و روستا‌ها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، ولی اکنون در مقایسه به عینه می‌بینیم به برکت نظام و انقلاب در سراسر مملکت شاهد پیشرفت و رونق و ترقی در همه بخش‌ها و زمینه‌های عمرانی و آبادانی، دانش‌های نظامی و هسته ایی صلح آمیز با وجود جوانان نخبه و دانشمند هستیم.

 

انتهای پیام//د.ص.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.