بهره مندی ۳۳ روستا از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۳۳ روستای استان با بیش از ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی همزمان با ایام الله دهه فجر بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سردار اسماعیلی گفت: طی سال‌های گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده‌ای انجام شده است و در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۶ درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و در دهه فجر امسال نیز پروژه‌های گازرسانی به ۳۳ روستای استان در قالب ۶ پروژه با ۴۱۳ خانوار روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در دهه پیش رو، ۳۳ روستای شهرستان‌های مشگین شهر، گرمی، پارس آباد و بیله سوار با اعتبار بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

اسماعیلی می‌گوید: امسال با تلاش‌های دولتمردان و کلیه خادمین مردم در شرکت گاز استان اردبیل شاهد بهره مندی بیش از ۹۶ درصدی خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی هستیم و بر همین اساس استان در جرگه استان‌های سبز از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

او گفت: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه ریزی‌های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام‌های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می‌توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین استان و صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی و حمایت‌های بی دریغ مردم شهید پرور استان و مسئولین در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز لازم و ضروری است.

به گفته اسماعیلی در حال حاضر به ۵۲۶ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارایه می‌نماید که تمامی ۲۹ شهر و ۱۴۲۷ روستا در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.