تعطیلی فرهنگسرا‌ها و سالن‌های ورزشی/الزامی بودن استفاده از ماسک

قائم مقام شهردار شیراز گفت: استفاده از ماسک در مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - قائم مقام شهردار شیراز گفت: طبق مصوبات یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از گسترش سویه امیکرون، از ورود افراد فاقد ماسک به مترو جلوگیری می‌شود و شهروندان در استفاده از اتوبوس و تاکسی ملزم به داشتن ماسک هستند.

آرش فرج زاده گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، شهرداری شیراز به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان، اقدام به ارائه خدمات الکترونیک در بستر فضای مجازی کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند بسیاری از خدمات حوزه شهرسازی همچون امور مرتبط با صدور و پیگیری پروانه ساختمانی، پایان کار، استعلام بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی و عدم خلافی ساختمان را از طریق درگاه خدمات الکترونیک شهرداری به آدرس https://e.shiraz.ir/ و عوارض را از طریق آدرس https://shiraz.ir به صورت غیر حضوری انجام دهند.

قائم مقام شهردار شیراز گفت: از این رو از شهروندان تقاضا داریم از مراجعه غیرضرور به حوزه‌های مختلف شهرداری و مناطق یازده گانه با توجه به پیک بیماری کرونا خودداری کنند و از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

فرج زاده گفت: طبق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی برگزاری هرگونه تجمع در فضای سرپوشیده ممنوع و برگزاری این مراسم‌ها به صورت ویدئو کنفرانس یا در فضای باز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

او همچنین از تعطیلی فرهنگسرا‌ها و سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: طبق مصوبات ستاد استانی بیماری کرونا، در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی فعالیت مراکز تفریحی سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرج زاده گفت: تا اطلاع ثانوی وضعیت دورکاری براساس مصوبات ابلاغی ستاد استانی مبارزه با کرونا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار