لکسوس موظف به اصلاح پیشرانه‌های مدل RX شد

خط تولید لکسوس RX ۲۰۲۳ برای دریافت سه پیشرانه هیبریدی آماده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - اگر بخواهیم شایعات دو منبع ژاپنی Creative۳۱۱ و Magazine X را باور کنیم، شرکت لکسوس موظف است سری RX خود را از نظر گزینه‌های پیشرانه اصلاح کند.

به گزارش سایت موتور وان؛ بر اساس گفته‌های این دو نشریه، لکسوس RX ۲۰۲۳ از خط انتقال قدرت متفاوتی برخوردار خواهد شد تا با مدل نسل بعدی خود (گزینه هیبریدی پلاگین جدید) همگام شود. گفته می‌شود خودروی RX جدید قرار است امسال معرفی شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در ابتدا لکسوس موتور ۳.۵ لیتری V۶ تنفس طبیعی را با یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ جایگزین می‌کند که احتمالاً همان نمونه موجود در لکسوس NX جدید است. این موتور در خودروی NX۳۵۰، حدود ۲۷۵ اسب بخار (۲۰۵ کیلووات) و ۳۱۷ پوند فوت (۴۳۰ نیوتن متر) گشتاور، نیرو تولید می‌کند.

داشبورد لکسوس

بر اساس این گزارش، پیشرانه‌های هیبریدی در خط تولید RX در سه مدل عرضه می‌شوند. گفته می‌شود که یک RX۵۰۰h جدید جایگزین RX۴۵۰h فعلی می‌شود. این یک PHEV خواهد بود که موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی جفت می‌کند.

هنوز همه چیز نهایی نشده و هر دو نشریه فوق الذکر نیز نتوانستند اعداد خروجی و برد را برای پیشرانه‌های اصلاح شده ارائه کنند و هنوز مشخص نیست که آیا لکسوس به ارائه گزینه ۲.۰ لیتری توربوشارژ پایه در سری جدید RX ادامه خواهد داد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار