مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

۵ هزار شغل برای مددجویان ایلامی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سال جاری تاکنون پنج هزار شغل برای مددجویان ایلامی ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - رضا طاهری در آیین آغاز به کرویداد استارت آپ ویکند مددجویان دانش آموخته کمیته امداد ایلام گفت: این استارت آپ با مشارکت کمیته امداد، دانشگاه آزاد و منابع طبیعی با محوریت کشاورزی نوین و با حضور ۲۰ تیم ایده پرداز از مددجویان کمیته امداد به مدت سه روز برگزار می‌شود.

او گفت: در پایان این رقابت‌ها سه تیم برگزیده معرفی و جوایز نقدی ارزنده‌ای به آن‌ها اهدا می‌شود.

طاهری هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعداد‌های علمی، مهارتی و ایده‌های قابل اجراء در زمینه‌های کارآفرینی نوین عنوان کرد و گفت: چنانچه ایده‌های ارایه شده قابلیت تجاری شدن و تبدیل به شغل و حرفه را داشته باشند کمیته امداد از روند تجاری شدن این ایده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرکل امداد استان ایلام گفت: ورود به کسب و کار‌های نوین و امروزی یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته امداد در راستای کارآفرینی برای نیازمندان است و نیازمندانی که وارد این عرصه‌ها شوند توسط کمیته امداد حمایت می‌شوند.

طاهری با عنوان اینکه تا پایان سال بیش از ۶ هزار و،۲۰۰ شغل برای مددجویان استان راه اندازی می‌شود، گفت: تا امروز بیش از ۵ هزار شغل در این زمینه ایجاد و عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام نیز در این همایش گفت: گذر از روش‌های سنتی به سمت مشاغل نوین در حوزه کارآفرینی توسط کمیته امداد عملکردی قابل ستایش است.

بهروز ناصری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از امکانات علمی، آموزشی و مهارت افزایی که در اختیار دارد در زمینه‌های کار آفرینی و ایجاد شغل برای نیازمندان در کنار کمیته امداد خواهد بود و از این نهاد حمایت خواهد کرد چرا که هدف ما این است قشر مددجو و نیازمند در آینده به افرادی مولد و کارآفرین تبدیل شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.