بهره برداری از مرکز توانبخشی خیرساز تویسرکان

مرکز آموزشی و توانبخشی ویژه یادگیری و خدمات مشاوره‌ای زنده‌یاد اقدس اخوان با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- پرویز اخوان، برادرزاده خیر نیکاندیش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره اقدس اخوان گفت: مرحومه اخوان یک منزل داشت که وصیت کرده بود در امور خیریه صرف شود، پس از فوت او منزل را فروختیم و مبلغی روی آن گذاشتیم و مکان فعلی این مرکز را خریداری و پس از تخریب و ساخت و مشورت با رئیس آموزش و پرورش آن را به مرکز آموزشی و توانبخشی اختصاص دادیم.

مسئولان تویسرکان با حضور در گلزار شهدا و شهدای گمنام با امام و انقلاب تجدید پیمان کردند سپس طرح‌های مرکز آموزشی و توانبخشی و روکش آسفالت محور تویسرکان، خیرآباد را افتتاح کردند.

او گفت: برای ساخت این مرکز از بهترین مصالح استفاده شده است و بر اساس استاندارد‌های بهزیستی با هزینه یک میلیارد تومان ساخته شده است.

او در ادامه گفت: طبقه زیرین این مرکز نیز برای خدمات‌رسانی پزشکان تویسرکانی که به دلیل عرقیت به شهرستان برای طبابت رایگان به شهرستان می‌آیند در نظر گرفته شده است.

اخوان در ادامه گفت: در وصیت نامه خودم از دخترم که پزشک است درخواست کرده‌ام هر ساله ۱۰ روز در شهرستان به صورت رایگان به طبابت در این مرکز بپردازد.

حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در آیین مراسم گفت: طرح‌های زیادی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، اما چنین طرح‌هایی ویژه است.

او گفت: طرح‌هایی که مردم و خیرین پای کار هستند، هم مردم، هم نظام و هم دولت بیشتر بهره می‌برند.

افشاری گفت: خارجی‌ها وقتی می‌آیند، دانش خود را به ما آموزش نمی‌دهند، ما خودمان باید در صحنه باشیم و این مهم رمز پیشرفت انقلاب است.

فرماندار تویسرکان یکی از برکات جمهوری اسلامی را توجه به محرومین عنوان کرد و گفت: تاکنون تعداد زیادی واحد مسکونی ساخته و در اختیار محرومین قرار داده شده است. همچنین در روز دوم دهه فجر نیز شاهد افتتاح طرح‌های روشنایی تقاطع شاهزاده ناصر تا تقاطع باباپیرعلی _ کرزان با اعتبار ۵ میلیارد تومان بودیم و از خانواده شهدا در این روز دیدار شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.