درگیری جواهرفروش با سارقان مسلح + فیلم

یک جواهرفروش با سارقان مسلحی که وارد مغازه اش شده بودند درگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  سارقان مسلح که یک جواهرفروشی در ایالت کالیفرنیا را برای انجام سرقت انتخاب کرده بودند، با واکنش سریع و به موقع صاحب آن ناکام ماندند.

بنا به گزارش KTVU، جواهرفروش ضمن مقابله با باند سارقان آنها را مجبور به فرار کرد. بنا به این گزارش « عثمان بهاتی »، بعدازظهر روز ۲۱ ژانویه با پنج مظنون سرقت در فروشگاه خود در داخل مرکز خرید تانفوران در سن برونو کالیفرنیا مبارزه کرد. بنا به گزارش پلیس بهاتی پس از آنکه یکی از سارقان او را با دیلمی که در دست داشت مورد تهدید قرار داد، اسلحه قانونی خود را بیرون کشید و  به سمت سارق گرفت.  ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده نشان می دهد که عثمان اسلحه خود را بیرون آورده و به سمت سارق نشانه می رود. در این ویدئو سارق که جانش را در خطر می بیند اقدام به فرار می کند. او در این لحظه به همراه سایر همدستانش از محل متواری می شوند.

در حین این درگیری هیچ گلوله ای شلیک نشد. همچنین این حادثه هیچ مجروحی بر جای نگذاشت. پس از این اقدام شجاعانه این فروشنده به یکی از رسانه های محلی گفت: "من تلاش نکردم تا یک قهرمان باشم. این اتفاق خیلی سریع رخ داد و من انتخاب دیگری نداشتم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
مثل اینکه زرگری جزو شغلای خیلی خطرناکه
آخرین اخبار