جراح و متخصص اعصاب در کابل ربوده شد

منابع صحی از نهادهای امنیتی می‌خواهند تا دکتر متخصص اعصاب را از چنگ آدم‌ربایان نجات دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع صحی و مردمی از ربوده شدن احمدفواد پیرزاد، یک داکتر متخصص اعصاب و استاد دانشگاه طبی در کارته چهار شهر کابل خبر داده‌اند.

شماری از همکاران داکتر احمدفواد پیرزاد، در صفحات فیسبوکشان نوشته اند که این استاد دانشگاه طبی کابل و متخصص جراحی اعصاب ساعت ۴ عصر دیروز(پنجشنبه، ۱۴ دلو) توسط شماری از افراد مسلح سوار بر رنجر نظامی، از معاینه خانه شخصی اش در کارته چهار کابل ربوده شده است.

منابع صحی در مورد جزئیات این اختطاف نوشته‌اند: چندین نفر ملبس با یونیفورم نظامی و مسلح با سلاح‌های ثقیله(راکت و پیکا) و خفیفه(کلاشینکوف) وارد کلینیک و معاینه خانه استاد شده و از استاد می‌خواهند که مریضشان را در داخل موتر رنجر ببیند و معاینه کند. وقتی استاد پیرزاد طرف موتر می رود، او را داخل موتر انداخته و با خود می برند.

این منابع گفته‌اند که تاکنون از سرنوشت داکتر اطلاعی در دست نیست و مسئولین امنیتی پاسخ روشنی در این زمینه نداده اند.

منابع صحی در کابل از تمامی نهادهای امنیتی و مسئولین استخباراتی تقاضا کرده‌اند تا استاد پیرزاد را از چنگ آدم‌ربایان رها سازند.

این دومین مورد ربوده شدن یک داکتر متخصص اعصاب در کابل در هفته‌های گذشته است.

انتهای پیام/ ر

پیش از این، داکتر نجیب‌الله سکندر، پروفیسور جراحی اعصاب و رییس فدراسیون تکواندو در 22 جدی در شهر کابل ربوده شده بود که دو روز بعد از آن، توسط نیروهای امنیتی از چنگ ربایندگان آزاد شد.

 

 

برچسب ها: کابل ، طالبان ، صحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.