موج جدید توحش ائتلاف سعودی علیه مردم بی دفاع یمن

ائتلاف منحوس سعودی - اماراتی بار دیگر اقدام به بمباران مناطق مسکونی یمن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در میان سکوت محافل بین المللی و حمایت‌های نظامی غرب از کشور‌های عضو ائتلاف متجاوزان سعودی اماراتی، حملات هوایی متجاوزان به مناطق مسکونی یمن ادامه دارد. در این حملات مناطق مسکونی هدف قرار گرفت. 

به نقل از شبکه العالم، با ادامه این حملات، صنعا نیز با تکیه بر توانمندی‌های نظامی فزاینده خویش، بر حق قانونی خود برای واکنش به تجاوزات سعودی اماراتی تاکید دارد.

روزی نیست که ساکنان صنعا یا دیگر استان‌های یمن صبحدم از خواب برخیزند و شاهد آثار حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی اماراتی نباشند. تنش نظامی در یمن همچنان ادامه دارد. ده‌ها حمله هوایی در ساعات گذشته مناطق مسکونی را هدف قرار داد که در این میان بیشترین حملات به صنعا، حجه، مأرب و جوف بود ضمن اینکه حملات عربستان به شهر مرزی منبه در استان صعده نیز به کشته یا زخمی شدن تعدادی از شهروندان منجر شد.

امین البرعی، نایب رئیس شورای همبستگی یمن با اشاره به تجاوزات وحشیانه ائتلاف سعودی - اماراتی می گوید: بانک اهداف راهبردی متجاوزان در این چند سال به پایان رسید و دیگر جایی نمانده است که هدف قرار دهند در نتیجه هدفی جز بمباران شهروندان و ارتکاب جنایت و نسل کشی علیه ملت ما برایشان باقی نمانده است.

با توجه به گرایش جامعه بین الملل به متجاوزان، حمایت‌های غرب از عربستان و امارات نیز ادامه دارد. در این زمینه فرانسه و قبل از آن آمریکا از حمایت‌های نظامی به این دو کشور خبر دادند و گفتند، از این کشور‌ها در برابر آنچه تهدیدات یمن خوانده اند حمایت می‌کنند. هم زمان وزارت امور خارجه آمریکا نیز موافقت خود را با چند معامله تسلیحاتی با هم پیمانانش از جمله عربستان و امارات اعلام کرد. کارشناسان می‌گویند این معاملات و حمایت‌های نظامی در چارچوب تاکید بر مشارکت آمریکا در تجاوز به یمن و تمایل این کشور برای طولانی ساختن مدت زمان جنگ است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: یمن ، جنگ یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار