صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۸ بهمن

در ساعت ۰۹:۵۰ شاخص کل بورس در با افت ۷ هزار و ۴۱۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۳۶ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۱۸ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت ۶ هزار و ۲۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و  ۲۷۶ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۰۹:۵۰ شاخص کل بورس در با افت ۷ هزار و ۴۱۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۳۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت یک هزار و ۸۱۶ واحدی در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۶۸۳ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۸ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۹۷ واحدی قرار گرفت. نماد تجلی پرتراکنش‌ترین و بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. در این دقایق بازار ۲۵ نماد در صف خرید و ۱۲۶ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۹۲۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۲۸۹ واحدی در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۲۱۱ واحدی قرار گفت. سه نماد فولاد، فملی و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۳ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و وملل بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته اند. در این دقایق ۵۰ نماد در صف خرید و ۱۱۱ نماد در صف فروش هستند.

همچنین بیشترین حجم معاملات به نماد‌های خودرو، تجلی و خساپا متعلق است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اّفت ۷ هزار و ۵۶۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۴۸۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۵۱۵ واحدی در ارتفاع ۳۲۳ هزار و ۹۸۳ واحدی قرار گفت. سه نماد فولاد، فملی و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۷۳ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و وملل بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار