آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتور

باشگاه تراکتور قصد دارد بازیکنان مدنظر سولدو سرمربی تیم را به خدمت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -تیم فوتبال تراکتور فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده و محمد بلبلی بازیکن نفت مسجد سلیمان را به خدمت گرفته است. مدیران باشگاه قصد دارند مابقی بازیکنان مدنظر سولدو سرمربی تیم خود را هم جذب کنند.  

علاوه بر این، مدیران باشگاه‌های  تراکتور  و مس رفسنجان با یکدیگر توافق کردند و مهدی کیانی امروز به طور رسمی به سرخپوشان تبریزی می‌پیوندد. همچنین  نادر محمدی سومین خرید قطعی تراکتور  محسوب می‌شود که رضایت‌نامه وی برای پیوستن به این تیم تبریزی، امروز از سوی باشگاه پیکان صادر خواهد شد.

 باشگاه تراکتور قرار است امروز  برای به خدمت گرفتن یک مدافع راست اقدامات لازم را انجام بدهد.  میلاد جهانی هم  برای گرفتن رضایت‌نامه خود امروز با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن ملاقات خواهد کرد.

البته بعد از قطعی شدن تکلیف خرید‌های داخلی تراکتور ظرف امروز و فردا، سه روز پایانی نقل‌و‌انتقالات به خرید‌های خارجی اختصاص خواهد یافت.  جذب  مدافع راست خارجی به مشخص شدن تکلیف بازیکن مدنظر داخلی بستگی دارد.

علاوه بر این، هادی حبیبی‌نژاد و محمد خرم‌الحسینی در لیست مازاد باشگاه تراکتور بوده  و این ۲ بازیکن به دنبال دریافت رضایت نامه خود هستند تا به تیم دیگری بپیوندند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار