آماده باش استان سمنان برای مقابله با موج ششم کرونا

با قرار گرفتن سه شهرستان استان سمنان در فهرست مناطق قرمز کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیرو‌های مسلح و هلال احمر برای دایر کردن مراکز تشخیص و درمان کرونا بسیج شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان  گفت: با توجه گسترش سویه امیکرن امکانات دستگاه‌ها و نهاد‌ها از جمله سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر برای کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیج شده و مراکز منتخب تشخیص و رسیدگی به کرونایی‌ها در سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار دایر می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان می گوید: درمانگاه تامین اجتماعی و کلینیک‌های بهداشتی و درمانی خصوصی و نظامی برای کمک به حوزه بهداشت و درمان وارد عمل خواهند شد تا دغدغه‌های مردم در زمینه پزشک برطرف شود.

 باید تمام برای کمک به حوزه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت ودرمان با مدیریت ستاد کرونا وارد عمل شوند.

اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: از روز‌های اینده برای ارتقای خدمات رسانی به مردم ۵ تخت تزریقات سرم با تجویز پزشک در بیمارستان معتمدی گرمسار فعال خواهد شد و تا کنترل پیک ششم داروخانه این بیمارستان به صورت شبانه روزی فعال است.

سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان هم با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های سپاه برای کمک به حوزه بهداشت و درمان به کار گرفته می‌شود گفت: درمانگاه‌های سپاه باید با تمام ظرفیت کار کنند و ساعات کاری آن‌ها افزایش یابد.

افزایش مراکز ۱۶ ساعته درمانی هم باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.