ظاهر سازی تیم زنیت در آستانه جدایی سردار

یکی از بازیکنان سابق باشگاه زنیت سن پترزبوزگ، با ادعا‌های جدید پرده از علت جدایی آزمون از این تیم روسی برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوانسردار آزمون دیروز در بازی تیمش مقابل دورتموند در ورزشگاه حضور داشت، بایرلورکوزن در پایان رقابت جشن پیروزی پرگلش را همراه با سردار جشن گرفت.  

آزمون تنهای چند روز است که به آلمان رفته و سرمربی تیم جدیدش پس از بررسی نتایج آزمایش‌های پزشکی او گفته که سردار برای بازی در تیم به ۳ هفته زمان نیاز دارد.  این مهاجم ایرانی، پس از بهبود مصدومیت جزئی به برای تیمش بازی خواهد کرد. 

این نقل و انتقال در حالی رخ دادکه لیون و یوونتوس نیز از جمله باشگاه هایی بودند که سردار ایرانی زنیت را زیر نظر داشتند و می‌خواستند او را در تیمشان به خدمت بگیرند. خبر نقل و انتقال آزمون طی یکی دو ماه اخیر بار‌ها سوژه رسانه‌ها شد، اما سرمربی و رئیس باشگاه زنیت این اخبار را تکذیب می‌کردند.  

طبق اخبار رسانه‌های روسی، زنیت مصرانه خواستار ماندن سردار در تیم بود و رئیس این باشگاه تاکید کرده بود تا یافتن جایزین مناسب برای آزمون، این بازیکن را از دست نخواد داد.  مدیران زنیت ادعا کرده بودند که آزمون این باسگاه را دوست دارد و تیمش را تا پایان فصل همراهی خواهد کرد. 

اما آزمون بدون اطلاع دادن به زنیت، در اردوی تمرینات تیم، از هتل محل اقامت خود خارج شد و برای بستن قرارداد به دیدارمسئولان بایرلورکوزن رفت. تیم زنیت نیز از این اقدام آزمون خشمگین شد و گفته می‌شد شاید سردار آزمون به دلیل این اقدام خود از سوی باشگاه زنیت به تیم دوم تبعید یا وادار به پرداخت جریمه نقدی شود.   

رسانه‌های روسی اکنون یک ادعای جدید را درباره جدایی سردار از زنیت مطرح کردند.   «الکساندر کانیسچف» مدعی شد دلیل اصلی جدایی آزمون، مشکلات او با «سرگئی سماک» سرمربی زنیت و بازی نکردنش در این تیم بوده است.

آزمون پس از ۳ سال زنیت را ترک کرد و به عقیده این بازیکن، رخ دادن چنین اتفاقی پیش از مسابقات لیگ اروپا برای زنیت یک شکست بزرگ محسوب می شود.

الکساندر کانیسچف گفت: آزمون با کادر مربیگری دچار سوء تفاهم شده بود. زنیت بازیکنی را که باید در زمین باشد، مدام روی نیمکت نگه می‌داشت و نهایتا به خاطر تعویض بود که دقایقی بازی در زمین قسمت سردار آزمون می‌شد. بازیکنی در سطح سردار آزمون، وقتی دید که اصول ورزشی در زنیت به کارگرفته نمی‌شود از تیمش جدا شد.  


بیشتر بخوانید 

من بامزه و عاشق حیوانات هستم!


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار