موسوی:

توسعه زیرساخت‌ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست

رئیس کل دادگستری فارس گفت: مردم باید قدردان نظام باشند، چرا که توسعه قضایی و دیگر زیرساخت‌ها در حال حاضر با دوران رژیم ستمشاهی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: امنیت، امکانات و رفاه امروز مردم با دوران طاغوت ستمشاهی هرگز قابل قیاس نیست.

او گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از کمترین امکانات رفاهی در زمینه‌های آب، برق و نیاز‌های معیشتی محروم بودند و امروز به حمدالله رشد و شکوفایی و عظمت ایران اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است.

مقام ارشد قضایی فارس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز فراز و نشیب‌های زیادی داشته است و آنچه مهم است اینکه هیچ یک از جریانات و چالش‌ها نتوانسته به اساس حکومت اسلامی لطمه و خدشه‌ای وارد کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن و به تعبیر برخی سیاسیون یک زلزله وسیع و بزرگی بود که ریشه‌های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و به برکت خون شهدا درخت تنومند و شکوهمند اسلام در این مرز و بوم برافراشته شد.

موسوی بر لزوم توجه و هوشیاری مردم و مسئولان کشور به منظور صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

او گفت: حفظ نظام، بصیرت، آگاهی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مهمترین رمز موفقیت و سعادتمندی ایران اسلامی خواهد بود.

موسوی ضمن قدردانی از معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری به سبب برگزاری مناسبت‌های دهه فجر انقلاب گفت: برگزاری چنین جشن‌ها و برنامه‌هایی لازم و ضروری است و نسل جوان این انقلاب باید بدانند که برای حفظ اقتدار و به ثمر رسیدن این نظام اسلامی چه خون‌هایی ریخته شده تا ضمن صیانت از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حافظ خون شهداء و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

رئیس شورای قضایی فارس گفت" مقام معظم رهبری فرمودند" آینده ایران اسلامی روشن است" و قطعا افق‌های آینده این مرز و بوم روشن است و تبلیغات سوء دشمنان و معاندین نظام اثرگذار نخواهد بود.

موسوی بر حفظ احترام و تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی استان از سوی قضات و کارکنان نیز تأکید کرد.

او گفت: قضات و کارکنان ضمن حفظ روحیه انقلابی با اهتمام و تلاش هر چه بیشتر در راستای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و فرمایشات و دستورالعمل‌های ریاست معظم قوه گام بردارند.

این آئین به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و با حضور جمعی از مسئولان قضایی، قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس و برخی از فرماندهان سپاه فجر استان و بسیج حقوقدانان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و در پایان آن از مقام شامخ شهیدان قمری و رکنی قدردانی و از خانواده آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار