تنیسور گمشده چینی پس از ۸۰ روز در پکن رویت شد

پنگ شوآی، بانوی تنیس باز چینی پس از تکذیب ادعای تعرض علیه خود، در یکی از رقابت‌های المپیک زمستانی پکن دیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از insidethegames، پنگ شوآی پس از مصاحبه اخیر خود که در آن ادعا‌های تعرض علیه خود را پس گرفت، در مسابقات اسکیت نمایشی تیمی در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن حضور یافت. 

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اوایل امروز تایید کرد که پنگ در چندین رویداد در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد که با سیستم «حلقه بسته» در حال اجرا هستند، این حلقه شرکت‌کنندگان بازی‌ها را از عموم مردم جدا می‌کند، اگرچه افراد منتخب مجاز به شرکت در رویداد‌ها هستند.

پنگ در حالی که روز شنبه (۵ فوریه) با کریستی کاونتری، رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران IOC، در مسابقات کرلینگ دوبل مختلط شرکت کرده بود، در اسکیت نمایشی دیده شد که ظاهرا برای تماشای بازی چین با نروژ رفته بودند. 

کاونتری همچنین در جلسه مورد انتظار پنگ با توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک حضور داشت. این دیدار با همکاری کمیته المپیک چین برگزار شد.

کمیته بین‌المللی المپیک از ماه نوامبر مکالمات تلفنی با پنگ انجام داده بود، زمانی که محل نگهداری و امنیت او پس از طرح اتهام تعرض،  باعث نگرانی جهانی شد.

پنگ پستی در شبکه اجتماعی چینی به نام Weibo منتشر کرد که در آن مدعی شد ژانگ گائولی، معاون سابق نخست وزیر و مقام ارشد چین، ۱۰ سال پیش به او تجاوز کرده است، این پست ۲۰ دقیقه  پس از انتشار حذف شد و پنگ تا دو هفته پس از آن دیده نشد.

پنگ در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی L'Equipe، مدعی شد که به دلیل سوءتفاهمی که رخ داده، تصمیم به حذف این پست گرفته است. 

پنگ ادعا کرد که از واکنش بین‌المللی به پست حذف شده خود شگفت زده شده است. او گفته است که به استیو سایمون، مدیر اجرایی و رئیس WTA نامه نوشته است.

سایمون در مورد اینکه آیا پنگ پیام را در آن زمان نوشته است یا خیر ابراز تردید کرده بود، اما پنگ ادعا کرده است که به این مقام رسمی ایمیل زده و به بخش بازیکنان گفته است که این پیام از طرف او بوده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار