حاشیه‌های هشتمین روز جشنواره فیلم فجر ۴۰؛

روزی آرام و کم‌حاشیه در برج میلاد و جشنواره فیلم فجر/ بغض بهروز شعیبی برای وطن

روز گذشته، بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» از حس وطن‌دوستی و هویت ملی گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - دیروز در برج میلاد، اهالی رسانه بیننده دو فیلم سینمایی «بی‌رویا» و «بدون قرار قبلی» بودند. فیلم سینمایی «بی‌رویا» را آرین وزیردفتری ساخته و هومن سیدی و سعید سعدی تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشته‌اند. 

* پس از نمایش این فیلم، هومن سیدی در نشست خبری گفت: کپشنی که در انتهای فیلم نوشته می‌شود برای اخذ مجوز فیلمنامه اضافه شده است؛ اما باید با وزارت ارشاد درباره آن رایزنی شود تا به مخاطب احترام گذاشته شود و هر کس بتواند برداشت خود را از فیلم داشته باشد. فیلم ما اصلا درباره اسکیزوفرنی نیست. 

* در ادامه، پس از نمایش فیلم «بدون قرار قبلی» در نشست خبری این فیلم، درباره حس وطن دوستی و هویت ملی صحبت شد؛ چیزی که حرف اصلی این فیلم سینمایی بود. شعیبی کارگردان این فیلم با بغضی که در گلو داشت، بیان کرد: اینجا سرزمین ماست و با این موضع که اگر ناراحت هستید از ایران بروید، مشکل داریم. 

* کشته شدن یکی از گرگ‌های فیلم «برف آخر» که موضوعی محیط زیستی دارد، هم از جمله اخبار دیروز بود. این حیوان که با عنوان تنها گرگ سینمای ایران نامیده شده، به علت شلیک گلوگه کشته شده است و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با تایید خبر تلف شدن این گرگ بیان کرده که گرگ‌ها و سگ‌ها به دنبال بارش برف دچار مستی و شعف می‌شوند به همین دلیل پس از فرار این گرگ، برای این که حادثه‌ای پیش نیاید، یکی از اهالی کیاسر اقدام به کشتن آن کرده است.

* روز گذشته، آرای مردمی نیز مثل روزهای قبل است؛ فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «موقعیت مهدی» و «علفزار» به ترتیب رتبه اول تا سوم مردمی را دارند.

*همچنین، گفتگوی مدیر سینما آزادی با یی از رسانه ها خبرساز شد. نوروزی گفته است: همه بلیت های سانس های اکران فیلم های جشنواره در سینمای ما فروش رفته است اما سالن ها خالی است؛ اکثر بلیت های جشنواره را نهادهای دولتی خریده‌اند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
برج میلاو ورودیش چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
رامبد هم ایران ایران زیاد میکرد دخترجانش کانادا به زمین نشست تا تابعیت بگیره ول کنید هرکه ازاین نمد کلاهی براخودش میبافه
آخرین اخبار