راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه "خودرویی" برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان، گفت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- عباس سروری امروز (۱۹ بهمن) در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه، گفت: راهپیمایی خودرویی و موتوری و خانوادگی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان آزادی شهر کرمانشاه آغاز و تا میدان فردوسی ادامه خواهد داشت.

به گفته سروری، امیدواریم شاهد حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشیم. از قبل برای سخنرانی یکی از سخنرانان کشوری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برنامه‌ریزی شده بود که در صورت فراهم بودن شرایط از سخنرانی ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

 اکیپ‌های ویژه درمان در مسیر راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال، مستقر خواهند شد؛ رژه موتورسوران و هیات اتومبیلرانی و برپایی ۱۷ میز خدمت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در محدوده مسجد جامع از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه خواهد بود.

نورافشانی دو نقطه از شهر کرمانشاه شامل پارک کوهستان و محدوده ساختمان شهرداری کرمانشاه در میدان غدیر از سوی ارتش و سپاه در شب ۲۲ بهمن و برگزاری جشن در محوطه شهرداری در شب ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که در این جلسه عنوان شد.

انتهای پیام/ ط.پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار