اکران شب طلایی و موقعیت مهدی در سینما یادمان سمنان

در ششمین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سمنان، شب طلایی و موقعیت مهدی اکران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در سمنان با اکران دو فیلم " شب طلایی " و " موقعیت مهدی " در سینما یادمان سمنان در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰، و ۲۱: ۳۰ کلید می‌خورد.

حاتمی کیا پسر با شب طلایی به میدان آمد

فیلم سینمایی «شب طلایی» اولین فیلم سینمایی بلند یوسف حاتمی‌کیا، فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان نام‌آشنای کشور است. او نویسندگی و پدرش تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارند. در کارنامه هنری یوسف حاتمی‌کیا کارگردانی تعدادی مستند و فیلم کوتاه، چون «چشم جنگ»، «ملاقات شیشه‌ای» و «بازگشت» دیده می‌شود.

این برای اولین‌بار است که ابراهیم حاتمی‌کیا به‌عنوان تهیه‌کننده مستقل در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. وی طی دو سال گذشته، مشغول پیش‌تولید سریال «موسی (ع)» بوده است و همچنین سابقه تهیه‌کنندگی مشترک در فیلم «به نام پدر» را نیز پیش‌ازاین در کارنامه خود داشته است.

در این فیلم، حسن معجونی، یکتا ناصر، و سوگل خلیق ایفای نقش کردند.

باکری را در موقعیت مهدی بشناسید

مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد… موقعیت مهدی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی فر محصول سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار