اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

کلاهبرداری از طریق فروش پکیج‌های لاغری/کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک

مهم ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ۱۴۰۰ را می توانید در این بسته خبری بخوانید .

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان گفت: در پی ارجاع یک مورد پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

در تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد، شاکی از طریق فضای مجازی و در یکی از پیج‌های تبلیغاتی، قصد خرید پکیج ویژه لاغری و تناسب اندام را داشته که پس از واریز وجه و ثبت سفارش به علت عدم تحویل محصول، از ادمین پیج پیگیر علت شده، اما ادمین علیرغم عدم پاسخگویی با مسدود کردن شاکی صفحه خودر را از دسترس وی خارج کرده است.

کارشناسان پس از اخذ اظهارات و با استفاده از شگرده‌های پلیسی متهم را شناسایی و ضمن دستگیری مبلغ واریز شده توسط شاکی را به وی عودت دادند.

سرهنگ فرهودی ضمن تاکید بر خرید شهروندان از پیج‌ها و فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، از مردم خواست تا در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

کشف ۶۰ کیلو تریاک از مخفیگاه سوداگر مرگ

سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در رصد‌های اطلاعاتی متوجه شدند یک قاچاقچی مواد مخدر با تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر از استان‌های همجوار و انتقال آن به شهر محمدیه، محموله موادمخدر را در مخفیگاهش دپو کرده است.

پس از چندین عملیات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از بخش‌های شهر محمدیه شناسایی و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

ماموران در بازرسی از این مکان، ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کشف بیش از ۵۰۰ قلم البسه قاچاق در چمدان‌های مسافر اتوبوس

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی البسه قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مسافربری از محور"قزوین-تهران" بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه کورانه قرار گرفت.

ماموران به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر و در بازرسی از آن تعدادی چمدان که حاوی مقدار قابل توجهی پوشاک و البسه قاچاق بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

برخورد دو کامیون، در قزوین یک کشته برجای گذاشت

بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو خاور و تریلر درمحور قزوین به تهران، راننده خاور جان خود را از دست داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان تصادفات در حال بررسی است، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.