رضاییان و مهاجمی از آمریکای جنوبی مدنظر پرسپولیس

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازگشت به سرخپوشان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از اینکه مهدی شیری با نظر یحیی گل محمدی در لیست مازاد تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت، سرخپوشان در پست دفاع راست به یک بازیکن نیاز دارند.

در همین زمینه امروز پرسپولیسی‌ها بخشی از طلب علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده را پرداخت کردند، تا پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها باز شود.

رامین رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد محتمل‌ترین گزینه برای پرکردن جای خالی شیری است. مسئولان پرسپولیس در این زمینه مذاکراتی را با  رضاییان انجام داده اند و این بازیکن در صورتی که بتواند طی یکی ۲ روز اینده رضایتنامه خود را از تیم قطری بگیرد راهی پرسپولیس خواهد شد.

از طرف دیگر سرخپوشان مذاکرات مثبتی را با یک مهاجم اهل آمریکای جنوبی داشته اند و این بازیکن تا قبل از اتمام نقل و انتقالات حضورش در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را قطعی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرخابی ها خون مردم را در شیشه کرده اند
۱۷:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
میلیاردها میلیارد برای فوتبال بی درو پیکر سرخابی ها هزینه می شود. امشب هم قرار است یارانه صد هزارتومانی هر نفر واریز شود
عدالت بیت المال کجاست
راضی نیستم پولم از بیت المال صرف هزینه های چند صد میلیاردی سرخابی ها شود
یارانه صد هزارتومانی خیر سرتان.
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۶:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
راه چاره لنگپولیس این دو نفر نیستند. باید لنگیا پاپا مسعود و آذرجون را بیارند شاید یه چیزی بشن. بلکه با اسنپی چیزی جام را براشون بفرستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
فعلا که پاپا سجادی هر جور شده می خواد قهرمانتون کنه ولی می بینید که با وجود تمام کارشکنی‌ها بدون هیچ بهونه ای پایا پای رقابت می کنیم
آخرین اخبار