تمهیدات ترافیکی روز ۲۲ بهمن در مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: محدودیت تردد در مسیر‌های راهپیمایی روز جمعه ۲۲بهمن در استان اعمال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سرهنگ نصرالله بیگلری با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲بهمن ماه، گفت: به منظور تسهیل در مسیر‌های برگزاری مراسم راهپیمایی عظیم مردم مازندران در یوم الله ۲۲بهمن محدودیت‌های ترافیکی در استان به اجرا در خواهد آمد.

۱۴ شهرستان‌های مازندران در وضعیت قرمز هستند که در این شهر‌ها رژه خودرویی برگزار و در برخی دیگر از شهرستان‌های استان هم راهپیمایی برگزار می‌شود.

به گفته سرهنگ بیگلری تمهیدات ترافیکی چه در بحث رژه خودرویی و چه در راهپیمایی در استان اندیشیده شده است و رانندگان خودرو‌های خود را در مسیرهای راهپیمایی پارک نکنند زیرا اتومبیل های آنها به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

این مراسم در شهر ساری از ساعت ۱۰صبح و از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گفته سرهنگ بیگلری در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی همه کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر از میدان امام"ره" تا میدان شهدا، بلوار آزادی، خیابان فردوسی، خیابان جمهوری و سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت مسدود خواهد بود.

تا پایان مراسم کلیه خیابان‌های منتهی به میدان شهدا نیز مسدود خواهد بود و شهروندان ضمن همکاری با ماموران انتظامی در صورت ضرورت از سایر خیابان‌های جایگزین تردد کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.