فرمانده کل انتظامی کشور:

هیچ مشکل امنیتی در ۲۲ بهمن نداشتیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مراسم ۲۲ بهمن با نظم و امنیت بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد و بر اساس آخرین گزارش‌ها هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوانسردار حسین اشتری گفت: مردم با حضور خود بار دیگر حماسه آفریدند و با آرمان های امام راحل تجدید میثاق و با مقام معظم رهبریتجدید بیعت کردند. از مردم عزیز که چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم البته در این مراسم تمامی شیوه نامه های بهداشتی رعایت شد.

به گفته فرمانده کل انتظامی کشور این مراسم با نظم و امنیت بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد و پليس از شبگذشته و امروز صبح با آمادگی کامل از ساعات اولیه در معابری که از قبل پیش بینی شده بود برای برقراری نظم و امنیت حضورداشتند.

او گفت: همکاران ما در انتظامی کشور تا آخرین ساعاتی که مردم در معابر و میادین اصلی هستند، حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر پلیس مقتدر و قدرتمند و قاطع مدافعان نظم امنیت ملی نظام مقدس مردمی ایران اسلامی عزیزمان باد و بدانید در هر صحنه و هر میدان حق علیه باطلی که امت واحده رسول الله امت یکپارچه قدر قدرت مقتدر حزب الله مردمی حضور منسجم داشته باشند دیگر جایی برای احزاب شیاطن پلید باقی نمی ماند و نمی گذارندکه بخواهند و جرات کنند کارهای ضد امنیت ملی انجام دهند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار