امام جمعه خرمشهر:

پیروزی انقلاب چیزی جز معجزه نبود

حجت الاسلام عادل پور پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در روزهای سلطنت آمریکا در کشور را معجزه دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی که گفتمان حاکم در ایران توسط آمریکا دیکته می شد از سوی نیروهای غیبی پشتیبانی می شد و به پیروزی رسیدن و تداوم آن معجزه بود.

او با بیان اینکه دست های خالی و فریادهای با اخلاص الله اکبر دست رژیم استکبار را از کشور کوتاه کرد ،حضور توده ها، ترور شخصیت ها و اعمال تحریم ها از سال ۵۷ را نمونه تلاش برای براندازی انقلاب نوپا دانست و استمرار و شکست تحریم ها را نیز معجزه ای دیگر خواند.

امام جمعه خرمشهر انقلابی عمل کردن سبب بروز موفقیت در بسیاری از زمینه ها دانست و گفت: مشکلات و نارسایی های کنونی خرمشهر حاصل انقلابی عمل نشدن است که باید دولت در انقلابی کردن تمام شئون خرمشهر ، استان خوزستان و کشور اقدامی اساسی کند چرا که پیام امروز مردم انقلابی ماندن و انقلابی شدن است.

حجت الاسلام عادل پور گفت: یکی از تصمیمات وزیر کشور در سفر اخیر به خرمشهر برداشتن دژ نظامی بر رودخانه اروند است و تمام مسئولان ذیربط لازم است پیگیری کنند و اگر اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفته شد باید مردم خرمشهر نظارت دقیقی بر اعتبارات داشته باشد.

او با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در این شهرستان همچون اسکله‌های گردشگری ابراز امیدواری کرد با افتتاح اسکله‌های گردشگری مردم بتوانند از ظرفیت‌ها رودخانه ها استفاده کنند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.