بحرین: استقرار افسر رژیم صهیونیستی در منامه در چارچوب یک ائتلاف است

طبق بیانیه وزارت خارجه بحرین استقرار دائمی افسر رژیم صهیونیستی در این کشور با هدف حمایت از تجارت بین المللی صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه در برخی رسانه‌های خارجی درباره استقرار یک افسر رژیم صهیونیستی در منامه منتشر شده در چارچوب ترتیبات مربوط به ائتلاف بین‌المللی شامل بیش از ۳۴ کشور است.

به گزارش آر تی، در ادامه این بیانیه آمده است: ماموریت این ائتلاف تامین آزادی دریانوردی در آب‌های سرزمینی، منطقه ای، حمایت از تجارت بین المللی و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم در منطقه است.

رسانه‌های عبری روز گذشته اعلام کردند که یک افسر ارشد از نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در هفته‌های آینده در بحرین به صورت دائمی مستقر خواهد شد و او به عنوان افسر رابط ناوگان پنجم آمریکا که مقر آن در این کشور است، فعالیت خواهد کرد.

براساس بیانیه این وزارتخانه این گام در سفر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین در هفته گذشته طی دیدار سه جانبه با عبدالله بن حسن النعیمی، همتای بحرینی خود و دریادار برد کوپر، فرمانده ناوگان پنجم آمریکا مورد توافق قرار گرفت.

بنی گانتس در چارچوب سفری از پیش اعلام نشده هفته گذشته از مقر ناوگان پنجم آمریکا در بحرین بازدید کرد.

پیش از این جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای استقبال بحرین ازاین مقام صهیونیست را محکوم و بر مخالفت خود با تمامی شکل‌های عادی‌سازی روابط با تل آویو تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار