تذروی:

از اقدامات شتابزده و سیاسی در عزل و نصب‌ها پرهیز کنید

عضو شورای شهر شیراز خطاب به مسئولان شهری، گفت: از اقدامات شتابزده، هیجانی و سیاسی در عزل و نصب‌ها پرهیز کنید و آنچه را که خیر و صلاح مدیریت هرچه بهتر شهر است را در نظر بگیرید.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدتقی تذروی خطاب به مسئولان شهرداری این کلانشهر، گفت: از اقدامات شتابزده، هیجانی و سیاسی در عزل و نصب‌ها پرهیز کنند و آنچه را که خیر و صلاح مدیریت هرچه بهتر شهر است در نظر بگیرند.

او گفت: در این تغییرات نکته‌ای که حائز اهمیت است حفظ شان و کرامت همکارانمان است که خدای ناکرده این جابجایی‌ها موجب هتک حرمت و آبروی این عزیزان نشود که در صورت عادی شدن چنین رویه غلطی همه مجموعه را دچار سرخوردگی و دلسردی خواهد کرد.

تذروی ضمن تشکر از تلاش‌های مجدانه و همکارانمان در بخش‌های مختلف به جهت تسریع در روند تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنان، گفت: از آن‌ها می‌خواهم این موضوع را تا پیش از پایان سال به سرانجام رسانده و نتیجه را به مسئولان ذی ربط اعلام کنند.

نائب رئیس شورای شهر شیراز گفت: اخیرا دو حکم از سوی دیوان عدالت اداری بعنوان بالاترین مرجع قضایی رسیدگی به این امر مبنی بر تعیین تکلیف نیرو‌های حجمی و دیپلم به پایین صادر کردیده است، که عدم تمکین مجموعه شهرداری به آرائ صادره موجب محکومیت احتمالی شهرداری خواهد شد و تبعاتی نیز به دنبال خواهد داشت، لذا از شهردار محترم می‌خواهم تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و دستورات لازم را به مجموعه تابعه خود صادر کند.

او گفت: شورای شهر خانه همه شهروندان است و با روی گشاده از همه نظرات و انتقادات و ایده‌های دلسوزان شهر استقبال می‌کنیم.

تذروی عنوان کرد: متاسفانه میشنویم که برخی مدیران شهرداری جلوی حضور پرسنل خود در شورای شهر را گرفته و آن‌ها را به علت حضور در شورای شهر توبیخ می‌کنند، از همین جا اعلام می‌کنم که احدی حق برخورد با همکارانمان در مجموعه شهرداری را به بهانه حضور در شورا ندارد و در صورت اطلاع از این موضوع با مدیر متخلف به جد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار