اپل کیفیت FaceTime در هدست ترکیبی اش را افزایش می‌دهد

احتمالا اپل برای افزایش کیفیت FaceTime در هدست ترکیبی خود از ویژگی‌های Memojis و SharePlay استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل برای بهبود کیفیت FaceTime در هدست واقعیت ترکیبی اش از ویژگی‌های Memojis و SharePlay استفاده می‌کند.

به گزارش macrumors، گورمن قبلا هم از تمرکز اپل در هدست واقعیت ترکیبی اش روی بازی‌های رایانه‌ای خبر داده بود. احتمالا این هدست از rOS یا realityOS با کد داخلی Oak استفاده می‌کند. به گفته گورمن افراد در نسخه واقعیت مجازی FaceTime در اتاق کنفرانس با ده‌ها نفر حضور دارند. البته در این اتاق به جای دیدن چهره آن‌ها، نسخه‌های سه بعدی شان حضور دارند. احتمالا هدست واقعیت ترکیبی اپل حالات چهره افراد را مطابق با رفتار و حالات آن‌ها در همان لحظه نشان می‌دهد. با استفاده از دو ویژگی SharePlay در realityOS می‌توان موسیقی، فیلم و بازی را با هم تجربه کرد.

قابلیت FaceTime

شرکت اپل کار روی realityOS را از سال ۲۰۱۷ شروع کرد. این سیستم عامل امسال تایید شده و در دسترس کاربران قرار گرفت. اپل قابلیت Memojis را سال ۲۰۱۸ و همزمان با iOS ۱۲ و ویژگی SharePlay را پارسال به همراه iOS ۱۵.۱ عرضه کرد. سایر ویژگی‌های اپل در سال‌های اخیر مانند ARKit، مسیر‌های پیاده روی AR در نقشه‌های اپل و اسکنر LiDAR، برای استفاده در هدست واقعیت ترکیبی اش ارائه شده است. البته به گفته گورمن و به دلیل مشکلات توسعه احتمالاً معرفی این محصول تا WWDC ۲۰۲۳ به تعویق بیافتد.

ویژگی Memojis


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار