آکسیوس:

آمریکا به هم پیمانان کلیدی خود در خصوص حمله روسیه هشدار داده است

پایگاه آکسیوس فاش کرد آمریکا گزارشی را برای رژیم صهیونیستی و هم پیمانان کلیدی اش در خصوص حمله احتمالی روسیه فرستاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان – پایگاه آمریکایی آکسیوس از هشدار اطلاعاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی و هم پیمانان کلیدی آمریکا در خصوص حمله  احتمالی روسیه پرده برداشت.

این پایگاه به نقل از ۵ مقام رژیم صهیونیستی که به نوشته این نشریه، در جریان مستقیم مطلب قرار داشتند، اعلام کرد تصمیم رژیم صهیونیستی برای فرخواندن شهروندانش به منظور ترک سریع اوکراین، بر پایه یک گزارش اطلاعاتی بوده است.

طبق اعلام آکسیوس، آمریکا به اسرائیل و شماری از هم پیمانانش خصوصا در ناتو، گزارشی اطلاعاتی را فرستاده که در خط آخر آن ادعا شده احتمال فراوانی دارد که حمله روسیه به اوکراین در ظرف کمتر از یک هفته به انجام برسد.

این نشریه همچنین نوشت: «این مسأله از این جهت اهمیت دارد که اسرائیل روابطی قوی با روسیه و اوکراین دارد و تا هفته‌ها از برداشتن هرگونه گامی قابل توجه که سبب ناراحتی یکی از طرفین شود، اجتناب کرده بود. مقامات اسرائیل می‌گویند نمی‌خواهند به طور خودکار هر آنچه که آمریکا می‌گوید و یا انجام می‌دهد را دنبال کنند؛ اما گزارش اطلاعاتی اخیر معادله را تغییر داد.»

طبق اعلام اکسیوس، صبح جمعه گذشته مقامات وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اقدامات اولیه برای پاسخ به آنچه تهدید حمله روسیه خوانده شده را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است پیشتر نیز رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی خانواده‌های دیپلمات‌های این رژیم را به دلیل ترس از آنچه «تهاجم روسیه» می‌خواند، از اوکراین تخلیه می‌کند.

به گزارش هاآرتص، این وزارتخانه به شهروندان صهیونیست که قصد سفر به اوکراین را دارند توصیه کرده از انجام این کار خودداری کنند و کسانی که در حال حاضر در اوکراین به سر می‌برند، درمورد تمدید اقامت خود در این کشور تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار