همدردی مسئولان ارشد سمنان با خاندان مهدوی نژاد

در پی عروج شهادت گونه سردار مهدوی نژاد از فرماندهان دفاع مقدس و سرداران ارشد سپاه، مسئولان ارشد استان سمنان در پیام‌هایی این ضایعه را به مردم این استان تسلیت گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و هاشمی استاندار سمنان با انتشار پیامی، عروج شهادت گونه سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد، جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
روح بلند سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد" جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه در روز میلاد مولی الموحدین، امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) در جوار رحمت حضرت حق آرام گرفت و سال‌ها درد و رنج ناشی از تحمل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی این مجاهد نستوه به پایان رسید.

عروج شهادت گونه این سردار سرافراز و جانباز رشید و پیشکسوت جهاد و شهادت را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، یاران و همرزمان این فرمانده دلاور و خانواده معظم ایشان، بویژه برادر مکرم این بزرگوار، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان و آحاد پاسداران رشید ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

تلاش بی وقفه و سال‌ها مجاهدت این فرمانده سرافراز و دلاور که عمر شریف و گرانبهای خود را صرف پاسداری و دفاع از آرمان و ارزش‌های این نظام شکوهمند در قالب بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی مقتدرانه در مناطق عملیاتی، تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و پس آن خدمت در جایگاه جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمود، هیچ گاه از خاطر نخواهد رفت.

به روح بلند این مجاهد وارسته و سردار دلاور درود فرستاده و با آرزوی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صاحب این روز شریف، حضرت امیرالمومنین (ع)، برای این عزیز به حق پیوسته مغفرت و آرامش آرزو نموده و برای خاندان محترم این سردار سرافراز و عموم مردم بزرگوار و قدرشناس ایران اسلامی و علی الخصوص مردم شریف استان سمنان از درگاه خداوند سبحان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

مرتضی مطیعی
سید محمد رضا هاشمی

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز در پیامی عروج آسمانی فرمانده دلاور تیپ ۱۲ قائم (عج) در عملیات مرصاد و پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم ایشان، مردم شهید پروراستان سمنان و آحاد پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تسلیت عرض می‌کنم.

عمر پربرکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بار‌ها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم

 سردار مهدوی نژاد از اهالی سرخه بود و بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.ش

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.