افتتاح ساختمان اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه در انار

ساختمان جدید اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار در زیر بنای ۴۰۰ متر مربع با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار معروفی در مراسم افتتاح این ساختمان که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال انجام شده است، گفت: ما باید کاری کنیم، همچون سردار شهید سلیمانی که هم در حیات و ممات پیروز شد و هم در مواضع موفق عمل کرد، موفق باشیم.

به گفته او، به برکت خون شهدا، امروزه در صنایع دفاعی، ماهواره فضایی و موشک قاره پیما داریم که هر نقطه‌ای بخواهیم می‌توانیم با موشک بزنیم.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

سردار معروفی می‌گوید: امروز ما احتیاج به بمب هسته‌ای نداریم؛ چون ۸۰ میلیون جمعیت ایران هر کدام یک بمب هسته‌ای هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ملت ایران هر جا ببیند نقطه‌ای از کشور در خطر است، حضور دارند و نمی‌گذارند کوچکترین ضربه‌ای به انقلاب وارد شود.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی ۱۴ ناحیه مقاومت در استان، ساخت مسکن و احداث بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ حمام و سرویس بهداشتی و توزیع هزاران بسته معیشتی بین محرومین خبر داد.

افتتاح ساختمان اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه در انار
سرهنگ داوود ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار نیز گفت: نماز خانه و مهمانسرای ناحیه بسیج شهرستان و ساختمان‌های ناحیه بسیج روستا‌ها هم در حال احداث هستند که تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته اند.

او می‌گوید: این ناحیه، کمک‌های خوبی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در زمینه‌های توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و ... برای افراد بی بضاعت انجام داده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار