لحظه شکستن پنجره کشتی از موج دریا بر اثر طوفان + فیلم

طوفان دادلی به هامبورگ آلمان رسید و باعث شکستن پنجره یک کشتی تفریحی و تعطیلی مدارس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - طوفانی به نام دادلی در شمال فرانسه  با سرعت ۱۱۵ مایل در ساعت رخ داد که براساس گزارش‌ها این طوفان هم اکنون به آلمان رسیده است.

به گزارش سایت nypost، مقامات کشور آلمان به مردم توصیه کرده اند که در خانه بمانند و از ساختمان‌های نیمه کاره، داربست‌ها و خطوط برق دوری کنند. این در حالی است که طوفان مذکور در دریای هامبورگ باعث تخریب پنجره یک کشتی و فرار مسافران آن شده است.

طوفان در آلمان

براساس گزارش‌ها، اپراتور ملی راه آهن آلمان و خطوط هوایی لوفت هانزا سفر‌های خود را لغو کرده اند. گفتنی است که این اختلالات تا شنبه ادامه دارد. همچنین این باد یک کلاس رانندگی را در آلمان  ویران کرده و مدارس در جنوب را به تعطیلی کشاند.

گفته شده که اداره هواشناسی انگلیس به مردم این کشور توصیه کرده که به سفر نروند، زیرا علاوه بر طوفان دادلی که در حال ترک انگلستان است، طوفانی دیگر به نام یونیس وارد این کشور می‌شود. در همین راستا دولت انگلیس گفت که کمیته اضطراری برای بحث در مورد واکنش به طوفان دادلی و طوفان یونیس تشکیل جلسه  می‌دهد.

طوفان انگلیس

مقامات انگلستان همچنین گفتند که این دو طوفان ممکن است خطوط برق را از بین برده و باعث آسیب به ساختمان‌ها و مردن پرنده‌ها شود.

در ادامه ویدئویی از شکسته شدن شیشه یک کشتی در آلمان را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.