قربانی برای ۴ سال سکان دار فدراسیون تیراندازی شد

مرتضی قربانی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی امروز، شنبه از ساعت ۱۰ صبح برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. ریاست این مجمع را محمد پولادگر بر عهده داشت و فضل‌الله باقرزاده، نماینده کمیته ملی المپیک بود. در پایان رای‌گیری، مرتضی قربانی‌ با ۳۱ رای از مجموع ۵۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتخابات این فدراسیون طبق اعلام وزارت ورزش قرار بود ۲۱ دی انجام شود که به دلایل نامشخص به تعویق افتاد. علی دادگر پیش از این رییس فدراسیون تیراندازی بود که تیر ۱۴۰۰ با پایان دوره چهار ساله ریاستش به عنوان سرپرست انتخاب شد اما در آبان ماه وزارت ورزش مهدی مبینی را به عنوان سرپرست جایگزین دادگر کرد.

رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داوود کرمی و حبیب مقصودی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی بودند که زکی زاده، غیاثی و برخورداری به نفع قربانی و کرمی به نفع مقصودی از انتخابات کناره گیری کردند. همچنین رضا ملک محمدی و سعید محمدی دوست نیز با وجود تایید صلاحیت به دلیل  بازنشسته بودن از انتخابات کنار رفتند. نام علی دادگر نیز در میان نامزدهای تایید صلاحیت‌ شده قرار نداشت.

پس از انتخاب مرتضی قربانی به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی، رای گیری برای انتخاب سایر اعضای فدراسیون آغاز شد.

پس از نمایش اسامی کاندیدا‌های پست‌های مختلف هیئت رئیسه فدراسیون که در زمان ثبت نام اسامی آن‌ها معرفی شده بود، قربانی اعلام کرد اسامی را تغییر داده است و لیست زیر را معرفی کرد.

نایب رئیس اول: عباس محمدی
نایب رئیس دوم: کبری غیاثی
خزانه‌دار: حسین زکی‌زاده
کارشناس خبره: الهه احمدی
کارشناس خبره: ابراهیم برخورداری
نماینده هیئت‌ها: سید سالار محمدنیا
نماینده باشگاه‌ها: چنگیز مسیب‌زاده و صمد خانی

در ادامه محمد پولادگر اعلام کرد که با توجه به اینکه مراحل قانونی در مورد برخی از گزینه‌ها طی نشده است، رای گیری در پست‌های نواب رئیس، نماینده باشگاه‌ها و نماینده هیئت‌ها انجام خواهد شد. کارشناس خبره اول و دوم الهه احمدی و ابراهیم برخورداری شدند، اما رای گیری انجام نشد.

در پایان و پس از شمارش آرا عباس محمدی با ۵۰ رای به عنوان نایب رئیس اول، کبری غیاثی با ۴۲ رای نایب رئیس دوم، سالار محمدنیا با ۵۳ رای به عنوان نماینده هیئت‌ها و چنگیز مسیب‌زاده با ۴۳ رای به عنوان نماینده باشگا ه‌ها انتخاب شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار