اختصاص اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی برای ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی اختصاص یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مجتبی یوسفی گفت: ساخت پل عنافچه در  باوی که باعث اتصال روستای عنافچه به مرکز این شهرستان می‌شود به دلیل تامین نشدن اعتبار رها شده بود که با پیگیری صورت گرفته شده، به این طرح اعتبار تخصیص داده شد.

به گفته او  برای تامین ورق‌های فولادی این پل با همکاری شرکت فولاد اکسین، ۸۰۰ میلیارد ریال برای تامین ورق فولادی درنظر گرفته شده که به صورت اعتباری و در مدت ۵ ماه انجام می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون، و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مسیر اهواز به ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) از مسیر‌هایی است که همواره تلفات زیادی را داشته است به همین منظور برای تامین روشنایی و ایمن سازی و تهیه تجهیزات تصمیمات لازم گرفته شده است.

به گفته این مقام مسئول مسیر تصفیه شکر و دغاغله در شهرستان اهواز نیز نزدیک به ۱۰ سال است که باید زیرساخت‌های آن فراهم شود که به دلیل تامین نشدن اعتبار انجام نگرفته است. این مسیر نیز از جاده‌های خطرآفرین است و تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر قول فعال سازی این پروژه را داد و مسئولان استانی نیز باید برای اجرای این پروژه کمک کنند.

پل عنافچه روستای عنافچه را به مرکز شهرستان باوی متصل می‌کند، مردم این روستا به دلیل نبود پل، برای انجام امور خود با قایق از این روستا به مرکز شهرستان باوی تردد دارند که در مواردی خطراتی را برای مردم این روستا و دانش آموزان به همراه داشته است.

طرح پل ارتباطی عنافچه - ملاثانی به طول ۴۲۶ متر و عرض ۹.۵ از اسفند سال ۹۸ باحضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان باوی آغاز شد.

پیش از این، یک پل شناور در این محل نصب شده بود که در جریان سیل اواخر ۹۷ و اوایل ۹۸ برچیده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از پروژه‌های راه‌سازی در خوزستان دیدن کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.