اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس لرستان تا پایان هفته جاری

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی تا پایان هفته جاری در شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونایی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته سیدعیسی سهرابی کلاس‌های دروس کارگاهی و مهارتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با رعایت تمام پروتکل‌ها و گروه بندی دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی افزود: کلاس‌های پایه دوازدهم با گروه بندی دانش آموزان در قالب ۲ یا سه گروه در صورت تشخیص شورای مدرسه با رعایت تمام پروتکل‌ها به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: فعالیت آموزشی مدارس روستایی بالای ۳۰ نفر استان به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و فعالیت آموزشی مدارس کمتر از ۳۰ نفر جمعیت با گروه بندی دانش آموزان و با رعایت پروتکل‌ها به صورت حضوری و یا ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار می‌شود.
سهرابی اضافه کرد: در شهرستان رومشکان بعنوان تنها شهرستان استان با وضعیت رنگ بندی کرونایی نارنجی نیز فعالیت آموزشی مدارس شهری پیش دبستانی و دبستانی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و فعالیت آموزشی مدارس دوره اول و دوم متوسطه به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار می‌گردد.
وی تاکید کرد: حضور کادر اجرایی مدارس در تمامی مدارس شهری و روستایی استان الزامی است.

هم اکنون ۱۰ شهرستان لرستان در وضعیت قرمز و رومشکان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.