شهرستان بافق آماده استقبال از مسافران نوروزی

سرپرست فرمانداری بافق گفت: دستگاه‌های مختلف شهرستان بافق برای نوروز ۱۴۰۱ و استقبال از گردشگران آماده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  محمدعلی صمیمی گفت: شهرستان بافق یکی از ۳۰ شهر برتر گردشگری کشور است و در چندسال گذشته برای توسعه گردشگری اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

او گفت: فضای شهر و اماکن گردشگری باید ویژه‌تر رسیدگی شوند و پنج روستای هدف گردشگری بافق، برنامه‌هایی برای مسافران فراهم کنند.

صمیمی گفت: نگرانی‌هایی در مورد بعضی مجموعه‌ها و کمپ‌های گردشگری کویری وجود دارد که قرار شد مدیریت و برنامه‌ریزی شوند.

لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی بافق گفت: باتوجه به اینکه بافق یکی از قطب‌های گردشگری استان است، زیر ساخت‌های گردشگری مانند بوم گردی‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کمپ‌ها و... از سال‌های گذشته ایجاد شده است.

او گفت: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد که مکمل گردشگری است و برای عید نیز، ۱۰ نوروزگاه فعال در روستا‌ها و خود شهرستان دایر است.

رنجبر گفت: گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و اماکنی مانند موزه‌های فعال بازدید داشته باشند.

مسعود دانشی رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: در قالب بسیج سلامت نوروزی، از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه، بازدید از اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری و... تشدید می‌شود.

او گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا به فعالیت خود در نوروز نیز ادامه می‌دهند و مرکز بهداشت شماره یک این شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی، دندان پزشکی و آزمایشگاه فعال است.

فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان، آمادگی دارد که علاوه‌بر تیم‌های عملیاتی و امدادی مستقر در سه راهی سه چاهون، در شعبه نیز یک تیم برای پاسخگویی به موارد احتمالی مستقر کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار