آغاز عرضه و فروش میوه شب عید از ۲۰ اسفند ماه در استان اردبیل

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: عرضه و فروش میوه شب عید در استان از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -  یاسر عبداللهی گفت: توزیع یک هزار و 400 تن میوه شب عید در استان اردبیل با هدف تنظیم بازار در حال انجام است که در این زمینه 500 تن سیب مرغوب با همکاری خریدان ذخیره‌سازی شده و 900 تن پرتقال نیز در حال بارگیری به سردخانه‌های استان اردبیل است تا 20 اسفندماه عرضه و فروش میوه شب عید آغاز شود.

او می گوید: تامین مایحتاج عمومی برای شهروندان اردبیلی برای تهیه میوه‌های شب عید برای روزهای پایانی سال در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور 40 غرفه در این زمینه برپا می‌شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها انجام شود که در این زمینه توزیع میوه‌های شب عید با نرخ مصوب انجام می‌یابد.

به گفته معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل ، هدف ما تعادل بخشی به بازار میوه است به طوری که میو‌ه‌ها 20 درصد زیرقیمت بازار بین اهالی توزیع می‌شود تا در عید نوروز مردم از جهت تامین کالای اساسی مشکلی نداشته باشند و در این زمینه تمام تلاش ما در این ایام براین است تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.

عبداللهی می گوید: برنامه‌ریزی برای ثبات قیمت و تامین مایحتاج ضروری مردم در بخش‌های مختلف در دستور کار است و به همین منظور اقدامات خوبی انجام یافته است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه جلسات مستمری برای تنظیم بازار برگزار شده که خوشبختانه توانسته در کنترل قیمت دلالی در بازار جلوگیری کند.

او گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود برای تعادل‌سازی قیمتها جامه عمل بپوشانیم و با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر برای بهبود وضعیت موجود در ایام عید نوروز باشیم و مردم استان از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.