معرفی مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان امروز در آیینی با حضور رییس سازمان و نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی دیگر از مسئولان استان در سنندج معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در این آیین گفت: مردم استان کردستان شایسته والاترین خدمت‌ها هستند و همه ما به عنوان پرچم داران بصیرت وظیفه داریم در زمینه تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در این استان گام برداریم.

حجت الاسلام برومند رازیانی با بیان اینکه تبلیغ و تبیین تنها راه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم به شمار می‌رود ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری مبلغان دینی، نخبگان و مسوولان فرهنگی بتوانیم دراین مسیر حرکت کنیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کردستان  هم در این آیین گفت: همه کسانی که در این محفل حضور دارند، بخاطر اهتمام و توجه خاصی است که به فرهنگ دین و انقلاب و تبیین معارف در بدنه جامعه دارند.

حجت الاسلام احمد حاتمیان گفت: در طول این دوره خدمت، باور دیگری در قلب من جای گرفت و قطعا خدمت در بین چنین مردمان باصفا و در چنین فضایی انسان را به رشد می‌رساند و در این خدمت نه تنها منتی نیست بلکه منت می‌پذیرم که توفیق خدمت یافتم.

او با بیان اینکه همراهی جامعه بزرگ علما و ماموستا‌های اهل سنت همواره مایه هم افزایی و بصیرت در حوزه فرهنگ دینی بوده است، گفت: کردستان در حوزه ترویج معارف دینی از ظرفیت‌های زیادی از جمله ۱۶۰ کانون فرهنگی تبلیغی، ۲۰۶ هیات مدهبی، ۴۶۰ خانه قرآنی و ۴۰ موسسه قرآنی برخوردار است و اگر تلاشی در این حوزه شکل می‌گیرد، به همت این ظرفیت‌ها است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مهمترین دغدغه رهبری و افقی که برای جامعه ترسیم کرده اند، دغدغه جهاد تبیین است و این تبیین رسالت رسول برای هدایت جامعه است و هر گاه جامعه بنیان فکری و توحیدی خود را بشناسد، حتما مسیر هدایت را در پیش می‌گیرد.

در ادامه این آیین از خدمات ۲ ساله حجت الاسلام احمد حاتمیان تقدیر و حجت الاسلام برومند رازیانی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان معرفی شد.

حجت‌الاسلام رازیانی پیش از این معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان و مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان‌های بانه، مریوان و سقز بوده است.

همچنین بیش از ۲۱ سال تبلیغ و مدیریت مراکز فرهنگی و نیز تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و فعالیت موفق در حوزه تقریب و توسعه وحدت اسلامی از دیگر سوابق و توانمندی‌های مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.