برقراری مجدد پرواز‌های زنجان_مشهد از فرودگاه زنجان

استاندار زنجان گفت:با پیگیری‌های انجام شده از ۱۵اسفندماه امسال پرواز رفت و برگشت به مشهد از سرگرفته می شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - افشارچی عصر دیروز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان زنجان گفت: از روزی که این سمت به بنده محول شد تلاش کردیم که مشکل استفاده از فرودگاه زنجان به صورت پایدار حل شود، تا بتوان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

او با بیان اینکه یک راه حل میانی کوتاه مدت در این خصوص پیدا کرده ایم که تا حدودی مشکلات گذشته را حل کرده است، گفت: در گذشته هواپیماهای مورد استفاده در زنجان پهن پیکر بودند به همین دلیل تعداد زیادی مسافر، سرمایه و بودجه نیاز داشت.

استاندار زنجان می گوید: با پیگیری‌های فراوان از سازمان هواپیمایی و با یکی از شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد که از ۱۵ اسفندماه  پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس توسط هواپیمای "امبرائر جت" با ظرفیت ۵۰ نفر تا پایان امسال انجام شود که برنامه ریزی ها برای سال آینده نیز مدنظر است.

به گفته افشارچی پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه خواهد بود و پرواز نوروز و سال ۱۴۰۱ نیز بستگی به استقبال شهروندان زنجانی از این پروازها دارد.

او گفت: ما به دنبال سرمایه گذار هستیم که یک هواپیما برای استان تهیه کنیم، البته با چند سرمایه گذار صحبت شده که امیدواریم بتوانیم در سال آینده روش پایداری برای حل مساله حمل و نقل مسافری و باری از فرودگاه پیدا کنیم تا مقاصد مختلفی را تجربه کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به مشکل مقطعی بودن پروازهای فرودگاه زنجان گفت: این موضوع باید به صورت ریشه ای حل شود و با ورود سرمایه گذار بتوان تنوع مقصد را نیز در استان ایجاد کرد.

او با بیان اینکه استان تلاش دارد، پروازهای دیگر از فرودگاه استان به دیگر مقاصد داخلی و حتی خارجی را برقرار کند، گفت: برای این موضوع می توان با استفاده از هواپیماهایی با ظرفیت ۵۰ نفر به اهداف موردنظر رسید، که البته سیاست های سازمان هواپیمایی نیز در این راستا است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
یعنی یه فرودگاهو نمیتونن مدیریت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
کاش دیگه قطع نشه