تشکیل ٤۶۶ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ٤۶۶ واحد صنفی متخلف در قزوین شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - مهدی ورسته مدیر بازرسی و نظارت بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:از ابتدای اجرای طرح نظارت بر بازار کالا‌های اساسی بخش کشاورزی در اواسط دی‌ماه تاکنون، از مجموع ٤ هزار و ۶۶۸ بازرسی صورت گرفته در سطح استان، ٤۶۶ واحد صنفی متخلف را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده، به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

این بازرسی‌ها توسط نیرو‌های نظارت و بازرسی قرارگاه امنیت غذایی استان به صورت مشترک با ماموران تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف، در چند نوبت صبح و بعد از ظهر، و با هدف نظارت و تنظیم بازار کالا‌های اساسی، انجام می‌شود.

در این بازرسی‌ها، از عمده فروشان، خرده فروشان، واحد‌های صنفی میوه و تره‌بار، نانوایی‌ها، خشکبار، مواد پروتئینی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید به عمل آمد که واحد‌های صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت شناسایی و پس ازتشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

علاوه بر بازرسی‌های منظم انجام شده، طی این مدت، ۲۹۵ شکایت مردمی از واحد‌های متخلف دریافت شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

حضور نیرو‌های نظارت و بازرسی قرارگاه امنیت غذایی استان به ویژه در ایام پایانی سال، بیشتر و ملموس‌تر خواهد شد تا ضمن حفظ آرامش روانی در بازار، از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.