ماجرای حقوق نجومی شهردار گلسار

چندی است که حقوق ۴۲ میلیون تومانی شهردار گلسار در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - شهردار گلسار گفت: از زمان شورای شهر قبلی مرسوم بوده که زمانی که کارکنان پاداش می گرفتند به شهردار هم تعلق می گرفت بنده مجددا این پاداش را به حساب شهرداری واریز کردم.

آقای کیاروستا گفت: علت این پاداش برخی خدمات مانند ماده نوزده بوده و این خدمات بین ده تا دوازده میلیارد تومان برای شهر آورده داشته است.

او می گوید: حقوق شهرداران را وزارت کشور به استانداری ابلاغ می کند و قول می دهم شفاف سازی حقوق کارکنان شهرداری گلسار را انجام دهم.

شهردار گلسار می گوید: رنگ آمیزی سطح شهر و لکه گیری معابر اصلی و فرعی طی طرح استقبال بهار در دستور کار قرار دارد.

به گفته کیاروستا، پایگاه های اورژانس و آتش نشانی در سطح شهر مستقر می شوند.

او می گوید: گل های فصلی کاشته و لایروبی جوی ها نیز انجام می شود و المان های نوروزی در سطح شهر نصب می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
لعنت خدا بر شما فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
بترسید .
اینهمه دروع و لاپوشانی برای چی هست. شهرداری ها و شوراهای شهر جز فاسدترین ارگانهای کشورن. خودم علنا دیدم درخواست رشوه کردن . چه لابی هایی ک تو شوراهای شهر زده نمیشه. خدا جای حق نشسته.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
بنظر بنده اکثریت مجریان دولت دستشان الوده به جیب بیت المال هست و خواهد بود مگر اینکه اولأ تک تک انان حسابرسی و کنترل بشوند که طبق حقوق دریافتی و کنترل های لازم در کشف خلاف واقع صورت بپذیرد و الا ممکن نیست زندگی انان بسمت لاکچری ها برود متاسفانه اینها را کسانی که کنترل گر هستند درست کنترل نمی کنند بقول معروف دیگ به دیگ نمی گه رویت سیاه است و حقیقت ها را هرگز فاش نمی کنند والا اگر یک تیم مردمی باشد که خدا شناس باشد یقین بدانید دست اینها را رو میکند متاسفانه کارشناسان مرتبط نیز زده اند به درب زیر میز بگیری و حاضر نیستند دقیق و شفاف حقیقت را بگویند و از متقلبان حکایت میکنند بنابر این مشکل ما مردم این است که اعتماد بی جا میکنیم باید کارشناسی که موضوع را رسیدگی کرده و استدلال کرده چه درست چه غلط رسانه ای شود تا کارشناسان متقلب که خود فروخته هستند شماسایی بشوند چرا که محرز و اشکار است متقلبین به بیت المال بلند چگونه سند سازی و تقلب کنند که به سادگی کشف نشود ولی ملت میدانند پیچیده ترین و سخترین حقه باز ها را به راحتی میتوان دستشان را رو کرد و هرکس از متقلبین حمایت میکند درحقیقت دست خودش آلوده است و این جریانات هرچه دیرتر محقق و بررسی شود بدتر است و باید بالاخره برای نجات کشور از حلقوم اختلاس گران بیت المال حداقل خا و حدااکثرهای اختلاس شده بیرون کشیده بشود اینان خیانت به ملت کرده اند و باید مجازات بشوند پس در تمام کشور بایستی اقدامی انقلابی شود و نامردان از مردان جداسازی و حذف شوند والا همین روال باقی خواهد ماند و درست شدنی نیست ببینید چقدر راحت سخنانی می گوید که فکر میکند ملت نادانی و نفهمیش را قبول میکنند در حالی که ملت میفهمند اصل ترفند و حقه باز ها همین مدیران هستند که به هم یاد میدهند چگونه اختلاس کنند و تازه ته دلشان به وی میخندند که خیلی بی عرضه بوده ای دستت را رو کرده اند حالا ناچاریم بخاطر سرپوش محکم که تشعشاتش به ما نخورد قضیه را جمع و سرپوش بگذاریم بطوری که ملت فراموش کنند و فکر کنند همین یک مورد است نخیر اگثریت هستند اگر بجز این است بیایند مال و منالشان را معرفی کنند تا تیمی الهی و مخلص به خدا به حقیقت کنترلهای لازم را بکنند و کشف حقیقت بنمایند کار سختی نیست اینها روش هایی را بلدند که فکر کرده اند ملت بیشتر تر از اینها فهمیده اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها اگر ان تبم بهردلیلی نتواند کشف کند بدانید ان تیم مشکل دارد و تحت تاثیر قرار گرفته بسپارید به ملت تا بیشتر بررسی کنند یعنی کار را رسانه ای کنید دست کسانی که کتمان کننده حقیقت هستند رو بشود و جواب ملت را بدهند طبق قانون ملت حاکمانند ایا رسانه ای کردن و اظهار نظر ملت را اخذ کردن کار خلاف است؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۶:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
ایشان چطور ممکنه فیش خودش را امضا کند در حالی که میدانسته ماموریت نرفته و براش ماموریت زده اند و هیچ اعتراضی نکرده و مدعی است شب کاری و.... داشته ولی بقصد عمد که میدانسته ماموریت نبوده ولی فیش را برای خودش امضا کرده لذا تحلف وی محرز و توجیه کردنش مردود است مدیران قبلی هم که این رسم را داشته اند باید ماخذه بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
لعنت خدا به شما بااین توجیهاتون
Iran (Islamic Republic of)
حسین حسینیان
۱۷:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
این حقوق ۴۲ میلیون تومان والله حقوق بالایی نیست میشه کمتر از ۱۷۰۰ دلار!!!!
کارمندان بخت برگشته حقوقشون کمه یعنی ۴میلیون و ۵میلیون میشه کمتر از ۲۰۰ دلار در ماه که این حقوق بچه ای هم تو اروپا و کشورهای عربی نیست
بجای اینکه بگین ۴۰ میلیون زیاده درآمد کارگر و کارمندای بدبخت رو به ۲۰۰۰ دلار یعنی ۵۰ میلیون برسونید
ای وای به مغزهای کوچک ای وای به فکرهای بسته