تحویل ۲۰۰هزار بسته کمک ‌معیشتی و ۶۸۰ منزل مسکونیِ مددجویان ‌بهزیستی

سردار هوش‌السادات از توزیع ۲۰۰ هزار بسته کمک معیشتی و تحویل ۶۸۰ منزل مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  فرمانده قرارگاه سازندگی‌خاتم الانبیاء (ص) در آیین اهدای بسته‌های معیشتی و تحویل مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی افزود: این بسته‌ها که درقالب کمک‌های مومنانه اهدا می‌شود، بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی است که از اقلام مرغوب و برند‌های معتبر تهیه شده است. در این بسته‌ها اقلامی مانند برنج، چای، روغن و ماکارانی پیش بینی شده است.

به گفته هوش‌السادات شناسایی افراد نیازمند از سوی سپاه‌های استانی صورت گرفته است. همچنین توزیع بسته‌ها نیز توسط خود آنهاانجام می‌شود. در کنار توزیع این بسته‌های معیشتی، تعدادی کارگاه‌های اشتغال زایی نیز برای مردم مناطق محروم با هدف ایجاد فرصت شغلی ایجاد کردیم.

سردار هوش‌السادات خبر داد از سوی دیگر بیش از ۳۸ هزار بسته لوازم التحریر با کیفیت خوب بین دانش آموزان مناطق محروم هم تهیه و توزیع شده است. علاوه بر این در بحث مسکن هم بیش از ۶۸۰ باب برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی مناطق محروم با کیفیت خوب ساخته و تحویل خواهد شد البته از این تعداد واحد‌های مسکونی بخش زیادی واگذار شده و مابقی آن هم طی روز‌های آینده تحویل خواهد شد. بیش از ۵۰۰ بسته جهیزیه آن هم با اقلام با کیفیت برای توزیع میان نو عروسان مناطق محروم تهیه شده است که در نظر داریم برای سال‌های آینده این مقدار کمک‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
دمشگرم. سپاه همانطورکه به فکرامنیت مردم ورونمایی از موشک هست همانقدرهم به فکرمعیشت مردم هست. ولی بعضیها دوست دارندسپاه فقط به....... برسه کاردیگه ای نکنه. فکر کردن سپاه بنیادخیریه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
بسته های معیشتی وبسته های مومنانه سپاه ازروی خیرخواهانه هست درصورتیکه خیلیها فکرمیکنند کارسپاه فقط باید همین باشه یعنی کاری به امنیت نداشته باشه مثلأموشک یا پهپاد رونمایی نکنه فقط به فکر مرغ وبرنج باشه. (بنیادخیریه باشه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
لزومی نداره خبر پراکنی اینکار فقط برای افزایش تورم خوبه که چند برابر که میدی برگرده به جیب شاید براساس همون حدیث عمل میکنتد شما کمک کتید انها خود خبرش را خواهند گفت
آخرین اخبار