لیگ برتر فوتسال؛

صف‌آرایی فرش آرا برابر نماینده اصفهان

تیم‌های فوتسال فرش آرا و سپاهان فردا در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۲ مسابقه آغاز می‌شود و سایر بازی‌ها هم روز سه شنبه ۱۰ اسفند پیگیری خواهند شد.

فرش آرای مشهد - سپاهان اصفهان

 فردا ۲ تیم فرش آرای مشهد و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند. فرش آرا در بازی گذشته خود برابر چیپس کامل مشهد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و سپاهان اصفهان هم در مصاف با مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. تیم فوتسال فرش آرای مشهد با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و سپاهان اصفهان هم با ۳۰ امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

فولاد زرند ایرانیان - چیپس کامل مشهد

در دیگر بازی فردا هم تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و چیپس کامل مشهد از ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه آزاد کرمان رو در روی هم قرار می‌گیرند. فولاد زرند هفته گذشته مقابل تیم سن ایچ ساوه قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد. نماینده مشهد با این شکست ۲۸ امتیازی باقی ماند، اما با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فرش آرا در رده هفتم جدول قرار دارد. از طرفی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد هم هفته گذشته برابر فرش آرای مشهد شکست خورد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

سایر مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه هفته آینده (دهم اسفند) برگزار می‌شوند که در این روز کراپ الوند قزوین به مصاف سن ایچ ساوه می‌رود و گیتی پسند اصفهان هم رو در روی زندی بتن کلاردشت قرار می‌گیرد.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال رقابت‌های این فصل روز جمعه ۲۰ اسفند به پایان می‌رسد.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۵ اسفند:

فرش آرای مشهد - سپاهان اصفهان

فولاد زرند ایرانیان - چیپس کامل مشهد

سه شنبه ۱۰ اسفند:

گیتی پسند اصفهان - زندی بتن کلاردشت

کراپ الوند قزوین - سن ایچ ساوه

ملی حفاری اهواز - مس سونگون

مقاومت البرز - مجتمع فردوس قم

راگای تهران - شهروند ساری


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.