از توقیف محموله میلیاردی قاچاق در خاتم تا کشف هروئین از معده قاچاقچی در ابرکوه

مهمترین خبر حوادث استان یزد امروز پنجشنبه پنجم اسفند را در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  سرهنگ علیرضا صادقی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه نیسان مشکوک و خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه یخچال و چهار دستگاه بخار شوی خارجی قاچاق کشف شد و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

صادقی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق اماکن مذهبی در اردکان

سرهنگ اکبر شفیعی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت از اماکن مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان اردکان، دستگیری سارق  به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی  سارق سابقه دار را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شفیعی گفت:  مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد.

به گفته او متهم پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی به هشت فقره سرقت از مساجد و حسینیه‌ها و ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اردکان اعتراف کرد.

او گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و سارق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف هروئین از معده قاچاقچی

سرهنگ محمد حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی انجام شده از سرنشین خودرو ۴۱۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: متهم که قصد انتقال این موا از جنوب کشور به اصفهان را داشت پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.