هشدار در خصوص ساخت و ساز بدون مجوز ۲ شرکت دولتی در امیدیه

بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه گفت: شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و شرکت انتقال نیرو برخلاف قانون اقدام به ساخت و ساز بدون مجوز خارج از محدوده شهر و روستا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - صالح نیکدار بینش می‌گوید: برابر ماده ۱۰ آیین نامه استفاده از اراضی برای احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر‌ها و محدوده روستاها، همه اشخاص حقوقی و حقیقی می‌بایست پروانه ساختمانی دریافت نمایند.

به گفته او این در حالی است که برخی شرکت‌های دولتی در خارج از حریم شهر و محدوده روستاها بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت و ساز کرده اند.

آقای نیکدار بینش افزود: بیش از ۵ ماه است به شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و شرکت انتقال نیرو برای دریافت مجوز سازه اخطاریه داده می‌شود، اما این شرکت‌ها توجهی نمی‌کنند و در صورت بروز هر گونه اتفاق و حادثه در اثر نظارت نشدن قانونی دستگاه متولی، این شرکت‌ها مسئول خواهند بود.

بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه هشدار داد که قطعا طی هفته آینده اقدامات قانونی لازم به جهت برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در خارج از حریم شهر و محدوده روستا از سوی شرکت‌ها به ویژه ایستگاه برق روستای «خیط العماره» بعمل خواهد آمد.

این مقام مسئول یادآور شد: همانگونه که از مردم منطقه برای هر گونه احداث بنا درخواست ارائه و اخذ مجوز ساخت و ساز می‌شود، از اشخاص حقوقی و دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی انتظار می‌رود به قوانین پایبند باشند و در اخذ مجوز‌های مربوطه پیشگام باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.