یک هزار و ۸۰۰ چهارمحالی فیلم‌های جشنواره فجر را تماشا کردند

در بهمن ماه امسال، یک هزار و ۸۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعویق زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی زاگرس نشینان برای سومین بار در امسال گفت: در صورت بهبود شرایط کرونا در بروجن به عنوان میزبان این جشنواره، برگزاری آن در ابتدای سال آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

هر زمان شرایط کرونا در شهرستان بروجن تغییر کند و وضعیت این شهرستان در حالت زرد و آبی قرار بگیرد، این اداره کل آمادگی دارد، دوازدهمین دوره جشنواره را برگزار کند.

بیش از ۱۰۰ اثر در دو بخش تک‌نوازی و گروه نوازی به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


۱۲ گروه موسیقی از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان برای اجرا و قضاوت نهایی انتخاب شده‌اند.

از بین آثار دریافتی، هفت تک‌نواز در بخش مضرابی، شش اثر در بخش مقام خوانی و شش تک‌نواز در بخش ساز‌های بادی  به مرحله نهایی و رقابتی جشنواره راه یافتند.

در بهمن امسال یک هزار و ۸۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند.

تعیین ظرفیت ۱۵ درصدی سالن‌های سینمایی در زمان نمایش فیلم‌های فجر به منظور کاهش درصد ابتلا به کرونا موجب شد تا عده‌ای از مراجعه‌کنندگان به سالن‌ها به ویژه پردیس سینمایی بهمن در مرکز شهرکرد با تکمیل ظرفیت رو به رو شوند.

تاکنون فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در سه منطقه شهرستان لردگان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار