غرب خصوصا آمریکا قابل اعتماد نیست

امام جمعه کوهبنان گفت: هر کسی به غرب اعتماد کرد ضربه خورد، چون آمریکایی‌ها به تعهدات خود پای بند نبودند و نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی در جمع نمازگزاران  در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان گفت: بعد از معرفت به خدا، اقامه نماز، نیکی به والدین، ترک حسد، عجب و فخر فروشی انسان را به خداوند نزدیک می‌کند.

به گفته حجت الاسلام جعفری در آستانه سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و در آستانه عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) قرار داریم.

امام جمعه کوهبنان گفت:یکی از علت‌های بعثت نبی مکرم اسلام (ص) انقلاب ارزش‌ها بود در حالی که جنگ و خون ریزی، بت پرستی و خرافه پرستی در بین مردم رواج پیدا کرده بود حضرت محمد (ص) مردم را به عبودیت و دوری از خرافه‌ها، اجرای قسط و عدل، دوری از طاغوت دعوت کردند.

به گفته امام جمعه کوهبنان تزکیه نفس و پرورش روح، تحکیم وحدت بین انسان‌ها، ترویج فضائل اخلاقی از دیگر دلائل بعثت نبی مکرم اسلام (ص) است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:شهادت دو خلبان جوان در سقوط جنگنده را داشتیم در حالی که از جوانان نخبه کشور بودند که برای جلوگیری از صدمه به مردم جان خود را فدا کردند که این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان اوکراین با روسیه در اختلاف و جنگ هستند وضعیت اوکراین نتیجه اعتماد به غرب خصوصا آمریکا است در حالی که اوکراین کشوری مستقل بود با اعتماد به غرب بحث هسته‌ای و موشکی خود را تعطیل کرد و خلع سلاح شد لذا در شرایط جنگ هیچ کس از این کشور حمایت نمی‌کند.

حجت الاسلام جعفری گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای از ما می‌خواستند بدنبال فن آوری هسته‌ای، علم و پیشرفت نباشیم.

به گفته حجت الاسلام جعفری هر کسی به غرب اعتماد کرد ضربه خورد ما در مذاکرات خسارت محض را شاهد بودیم، چون آمریکایی‌ها به تعهدات خود پای بند نبودند و نیستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار