حل مشکلات جامعه کار جهادی می‌طلبد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با روال عادی کار نمی‌توانیم مشکلات جامعه را حل کنیم، بلکه کار جهادی را می‌طلبد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - قناعت در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه گفت: با تأمل در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در می‌یابیم که با یک نظام فکری رو به رو هستیم در و هم اکنون شاهد صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و از نظر نظامی نیز در منطقه جزو قدرت‌های برتر هستیم.

او گفت: در مسائل مرتبط با رهبر معظم، چون موارد نظامی در قله هستیم، ولی در مسائل اقتصادی که به مدیران ارتباط دارد، مشکلاتی وجود دارد که ما مدیران باید پاسخگو باشیم.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بهترین شیوه برای ترمیم اعتماد مردم به مسئولان نظام حضور در بین آنان و حسن سلوک با افراد جامعه است و اگر ما در خدمتگزاری خوب عمل کنیم هم رضایت خداوند و هم اعتماد مردم را خواهیم داشت.

او گفت: دولت سیزدهم مربوط به همه مردم ایران اسلامی و تنها برای یک قشر خاص نیست و انتظار از فرمانداران نیز عمل بر اساس همین رویه است.

قناعت گفت: انقلابی و ارزشی بودن، مردمی بودن، کارشناس و متخصص بودن از معیار‌های ما برای انتخاب مدیران است و با روال عادی کار نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم، بلکه کار جهادی را می‌طلبد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین به توسعه متوازن همه شهرستان‌ها، حضور فرماندار در محل خدمت و بالفعل درآوردن ظرفیت‌ها تأکید کرد.

قناعت گفت: راه جذب سرمایه گذار دستوری نیست بلکه فراهم کردن زیرساخت و تسهیل کار برای او را می‌طلبد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار