شهروندان کرمانشاهی در صورت مشکلات قطع تلفن با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند

سرقت کابل‌های تلفن یکی از معضلات شهروندان در بیشتر مناطق کشورمان شده و باعث اختلال در برقراری ارتباط شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- چندی پیش یکی از شهروندان کرمانشاه به علت سرقت کابل تلفن در منطقه شهرک امام خمینی خیابان بیستون گلایه ای از اداره مخابرات داشت که بعد از گذشت سه ماه و مراجعه های مکرر به مخابرات پیگیری برای وصل تلفن منطقه انجام نشده است .

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان طی تماسی با مسئول روابط عمومی اداره مخابرات خواستار جوابیه برای این شهروند شد .

حسین آتشکار گفت : موضوع با مدیر مربوطه مطرح شده و اعلام کردند سامانه ثبت خرابی تلفن در سراسر استان شماره ۲۰۱۱۷ تلفن گویا است  شهروندان به هر دلیلی غیر از بدهی تلفنشان قطع باشد با این شماره تماس گرفته خرابی تلفن را ثبت می کنند و همکاران طبق مسیربندی برای رفع مشکل مراجعه می کنند .

دوم اسفند ماه امسال امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه در جلسه ای با خبرنگاران گفت: هشت تا ۹ میلیارد تومان سرقت کابل‌های تلفن در استان خسارت داشته با وجود اینکه تعداد تیم‌ها چند برابر شده، اما حجم سرقت‌ها و تکرار آن‌ها افزایش یافته است.

سرقت‌ها در برخی مناطق در طول یک شبانه‌روز تکراری هستند مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی بر اتصال سریع‌تر خطوط به شبکه بعد از سرقت‌ها تأکید دارد و دلیلی برای تأخیر آن وجود ندارد.

تیم‌های تعمیراتی متعلق به شرکت‌های پیمانکاری هستند چنانچه مشترکان بعد از قطعی تلفن با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند این تیم‌ها اگر در مسیر باشند در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می‌شوند مگر اینکه مورد ویژه‌تری وجود داشته باشد و در مجموع در نهایت یک روز طول می‌کشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام
من چند ماهه کابل تلفن به سرقت رفته واطلاع دادم وبدهی را پرداخت کردم وهیچ اقدامی نشده ،فقط بده کاری برام میاد درصورتی که اصلا استفاده نکردم
Germany
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام و وقت بخیر. خواستم بگم متاسفم واقعا برای مخابرات کرمانشاه و پاسگاه کرمانشاه و تمام عوامل شهرداری کرمانشاه که عرضه ندارن با وجود این همه دزدی های مکرر دزدان رو شناسایی کنن و بگیرن. پول و حقوقی که شما دارین میگیرین از بیت المال، اگه به خدا باور داشته باشین حلال نیست. چون من بعنوان یک شهروند کرمانشاهی که حقش ضایع شده توسط شماها و دزدان معترضم. نزدیک یک ماهه چندین و چند بار ثبت خرابی کردم با سامانه ۲۰۱۱۷؛ حتی حضوری مراجعه کردم اما فقط وعده وعید بیخود دادین و بی احترامی کردین و گفتین برو شکایت کن. آیا هزینه شکایت و دردسرهای رفت آمدشو شما قبول میکنین؟! ما بیکاریم بیفتیم دنبال شکایت اون وقت فقط شما دست رو دست بذارین و نگاه کنین و با ریش ما بخندین؟!!! خط ثابت گرفتیم و پول وای فای دادیم این چندماه که اینترنت داشته باشیم ولی کو؟!!! تاوان زمان و هزینه ی از دست رفته رو کی میده؟! زمان رو چجوری برمیگردونین؟ آدمی که کسب و کارش از این طریقه شما دارین ظلم میکنین بهش وقتی دارید از نون خوردن آدمو می اندازین با بی فکری ها و بی لیاقتی هاتون. کابل این همه محله داره سرقت میشه اونم نه برای بار اول، بعضا برای پنجمین بار!!! بعد شما ریلکس وعده وعید ماه بعد و غیره میدین!؟! شرم بر شما، ننگ بر شما. من الان مجبورم هربار یعالمه هزینه بسته اینترنت کنم اونم با این اوضاع گرانی. امیدوارم همینجوری که مردم رو توی دردسر می اندازین و هیچ کدوم بی مسئولیتی و اهمال کاری هاتونو گردن نمیگیرین، تلافیش سر خودتون بیاد. اگه یک ذره غیرت و شرافت در وجود شماها باشه این کامنت رو پاک نمیکنین چون من یک شهروند معترضم و حق دارم در مورد معضلات شهرم نظر بدم و شما وظیفه ی انعکاس دارید. ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
با سلام خدمت پرسنل محترم مخابرات ظفر.لعنت خدا بهتان برای عملکرد ضعیفتان. خدانگهدار
Germany
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام من چندین بار با شماره ۲۰۱۱۷ تماس گرفتم برا قطعی سیم تلفن داخل کوچه هیچ کس نیامده پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۰ ۲۰ دی ۱۴۰۲
باسلام خدمت مسوولین محترم ودلسوز مخابرات ظفر مخصوصا بخش حوادت فقط میتونم ازاین طریق بگم متاسم برای وجود شماها که فقط حقوق بیت المال را به یغما میبرید هر دوما یکبار خط یک کوچه قطع میکنید وبعد از چند ماه دوندگی اهل محل با منت وصل میکنید تا نشان بدید که کار میکنید بابا ما دیگه میدونیم شما ها چطوری استخدام شدید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رفیعی
۱۶:۳۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
عرض ادب و احترام خدمت تمامی کسانی که برای مردم زحمت میکشن ۳ روزه خط تلفن ثابتم که مربوط به مجتمع فجر میباشه قطعه برای رضای خدا کسی جوابگو باشه اعلام خرابی ۲۰۱۱۷ کردیم میگن که تجهیزات به سرقت رفته ۷۲ ساعته وجدان خودتان قاضی من دیگه هیچی نمیگم یه بازنشسته هستم
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ خنجری
۱۵:۳۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
باسلام واحترام، از روز جمعه ۲۷ آبان ماه تاکنون که ۱۴ آذر ماه میباشد طی چندین مرحله با مخابرات وگرفتن کد خرابی اعلام گردیده ویکبارهم حضوری به مرکز مخابرات فجر مراجعه نموده ام متاسفانه تلفن منزل ما رفع مشکل نگردیده واز طرف مخابرات پیامک آمده که تلفن شما رفع خرابی شده است درصورتیکه تا بحال رفع مشکل نگردیده، استدعا دارد هرکس مسول این امور میباشد بخاطر رضای خداوند این مشکل را برطرف نماید.