انصارالله: برخی در تلاش هستند چهره دشمن صهیونیستی را تطهیر کنند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد برخی تلاش می‌کنند چهره رژیم صهیونیستی را از یک اشغالگر غاصب به یک دوست تغییر دهند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی خود به مناسبت سالروز شهادت سید حسین بدرالدین تاکید کرد: برخی تلاش می‌کنند چهره رژیم صهیونیستی را از یک اشغالگر غاصب به یک دوست که باید با آن ائتلاف و همزیستی داشت تغییر دهند.

بر اساس گزارش المسیره، او در این خصوص گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده اند دیدگاه منفی نسبت به مقاومت فلسطین دارند. در همین حال رسانه‌های مخالف تلاش می‌کنند وجهه فلسطین را با این ادعا که رزمندگان آن به نفع ایران کار می‌کنند خدشه دار کنند. رژیم‌های مزدور تلاش دارند همه توانایی‌ها و مظاهر قدرت ملت فلسطین را کوچک بشمارند و موضع اسرائیل را تقویت کنند.

دبیرکل انصارالله یمن در خصوص تلاش آمریکا برای تخریب وجهه ایران اعلام کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا ایران را دشمن عرب‌ها و مسلمانان نشان دهند در حالی که این رژیم صهیونیستی است که دشمن و ایران دوست است. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند وضعیت امت اسلامی وخیم و متلاطم بماند به گونه‌ای که از احیای امت جلوگیری شود.

عبدالملک بدرالدین الحوثی درباره مقابله ملت‌های آزاده با اقدامات خصمانه کشورهای غربی گفت: هرگونه برخورد آزادانه و صادقانه در برابر اقدامات خصمانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب کودتا، ظلم و هر عنوان منفی ممکن دیگری نام می‌گیرد. فتنه انگیزی، جنایت و محاصره از جمله سیاست هایی است که توسط عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی در داخل یمن برای تضعیف و فساد اجرا می‌شود.

او با رد کردن اینکه برخی این جنبش را سر منشا مشکلات یمن معرفی می‌کنند، اعلام کرد: جنبش انصارالله منشا مشکلات نیست، آن‌ها به حقوق خود، اسلام و آزادی و استقلال یمن پایبند هستند. اما دشمن به دنبال کنترل ملت یمن تا جایی است که هیچ صدایی مخالف سلطه آن یا حرکت موفقیت آمیزی که مانع برنامه هایش می‌شود، بلند نشود.

 دبیرکل انصارالله یمن در ادامه گفت: در امت عربی و اسلامی رژیم های مزدوری وجود دارند که بدیهیات و اصول ثابت مورد توافق امت اسلامی و عربی را به دیده منفی می‌نگرند. این رژیم ها با حزب الله دشمنی می‌کنند و به جنگ رسانه‌ای و سیاسی و اقتصادی با آن پرداخته اند و برای محاصره آن پول خرج می کنند. حزب الله جنبش مقاومی است که برای امت عربی و اسلامی پیروزی های بزرگی آفرید و آبروی امت را در مبارزه با دشمن اسرائیلی حفظ کرد.

بدرالدین الحوثی تاکید کرد: رژیم های مزدور همچنین با ایران و سوریه و عراق و ملت مظلوم بحرین و ملت یمن دشمنی می کنند. این رژیم ها امروز آشکارا با دشمن امت اسلامی ائتلاف برقرار کرده اند. همراهی رژیم‌های دست نشانده با حمله غرب تقریباً باعث شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی بر امت اسلامی و مردم ما تسلط کامل داشته باشند.

او با اشاره به عادی سازی روابط میان برخی از کشورهای عربی مانند امارات، بحرین و آل‌سعود اعلام کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی به رژیم‌های سعودی، امارات و آل خلیفه در بحرین و همه عادی سازان نگاه تحقیر آمیز دارند که اگر از آن‌ها حمایت نکنند، له می‌شوند. آمریکا و صهیونیست‌ها رژیم‌های مزدور را چیزی جز ابزار نمی‌بینند و برای آن‌ها ارزش و احترامی قائل نیستند و این را بسیاری از مقامات آن‌ها بیان کرده‌اند.

دبیرکل انصارالله یمن فاش کرد لابی یهودی-صهیونیستی کنفرانس‌هایی برگزار می‌کند که نتایج آن‌ها علیه امت اسلام خصمانه است، از جمله ایجاد تفرقه در امت و ایجاد درگیری‌های فرقه ای، سیاسی و منطقه ای. حتی آمریکایی‌ها بر این باورند که برای تضمین امنیت دشمن صهیونیستی باید مسلمانان را به سوی فروپاشی سوق داد تا به طور کامل تسلیم و خدمتگزار او شوند.

او با اشاره به دشمنی دیرینه یهودیان و مسیحیان با امت اسلام گفت: مزدوران در داخل امت اسلامی تلاش کردند تا وضعیت وفاداری به یهودیان و مسیحیان را به یک باور دینی تبدیل کنند و در همین راستا ایده «آبراهامیسم» را برای تحمیل رهبری دینی بهودیان صهیونیست بر امت اسلامی و جامعه مسیحی غرب مطرح کردند. 

حسین بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در پاییز ۲۰۰۴ و سه ماه پس از آغاز حمله به صعده در حملات نیرو‌ها و مزدوران منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن به این شهر همراه با حدود ۷۰۰ نفر از همراهانش به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
درود بر شرفت.
«پرچمی هدایتگرتر از پرچم یمانی نیست.»
آخرین اخبار